  • 1. Data: 2003-07-17 15:28:02
    Temat: Wyjazd na urlop, a wyznaczone sądownie terminy widzeń.
    Od: "Monika Helena Myszkiewicz" <m...@m...net>

    Witam,
    Planuję wyjazd na urlop razem ze swoją córką. Tak się niestety składa,
    że jedyny możliwy termin pokrywa się z terminem odwiedzin dziecka przez
    mojego byłego męża wyznaczonym przez Sąd (I. piątek m-ca). Również
    niestety mam trudności z dogadaniem się z moim byłym mężem (liczę na
    trudności :(
    Czy jeśli powiadomię mojego męża listem poleconym o planowanym wyjeździe
    i konieczności odwołania owego widzenia i zaproponuję telefoniczne
    ustalenie ew. terminu zamiennego, dogodnego dla obu stron, może to
    zostać uznane za próbę utrudniania ojcu kontaktów z dzieckiem?
    Proszę o odpowiedź przede wszystkim na priv (jestem modemowcem). Z góry
    dziękuję.

    --
    mhm.

  • 2. Data: 2003-07-17 16:02:12
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Monika Helena Myszkiewicz <m...@m...net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bf6fho$8sg$...@a...news.tpi.pl...

    nie sądze by jeden taki przypadek miał znaczenie dla sądu /zaznaczam ! jeden
    przypadek /

    pozdrawiam
    Sandra