  • 1. Data: 2003-07-17 14:18:02
    Temat: umowa o prace
    Od: "Mr Banan" <b...@p...pl>

    Witam

    Czy legalne jest wymuszanie na pracowniku podpisywania swistka papieru z
    zapewnieniem zwrotu kosztu szkolenia w razie rezygnacji z pracy przed
    uplywem jakiegos czasu? Czy firma taka moze to ode mnie wyegzekwowac -
    oczywiscie droga prawna?

    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-07-17 15:13:22
    Temat: Re: umowa o prace
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-07-17 16:18, Mr Banan napisał(a):

> [...]
    >zapewnieniem zwrotu kosztu szkolenia w razie rezygnacji z pracy przed
    >uplywem jakiegos czasu? Czy firma taka moze to ode mnie wyegzekwowac -

    Tak. Jeśli Ci się to nie podoba, to znajdź innego pracodawcę, względnie
    opłać to szkolenie z własnej kieszeni od razu.
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl

    1914-1918

  • 3. Data: 2003-07-17 16:27:31
    Od: "Jo" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Mr Banan" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oczywiscie droga prawna?
    >
    > pozdrawiam.
    > wymuszenie?? To znaczy pistolet przy głowie - to jest nielegalne.
    Ale jesli zaproponowano ci szkolenie w zamian za pewne zobowiązanie to jak
    najbardziej. A niby dlaczego pracodawca ma w ciebie inwestować a ty
    bezpośrednio po szkoleniu mykniesz do innego. A wyegzekwują to przy
    rozliczeniu na koniec pracy

    JO

  • 4. Data: 2003-07-18 07:08:03
    Od: "arras" <a...@o...pl>

    Niczego nie musisz podpisywać, ale musisz się liczyć z konsekwencjami. To
    Tobie zalezy na pracy