  • 1. Data: 2003-07-17 14:06:45
    Temat: Odpowiedzialność uslugodawcy
    Od: "mikolajczyk" <m...@c...pl>

    Rzecz wyglada tak:
    W grudniu zeszlego roku zrobilem kapitalny remont silnika. M.in wymoeniono
    wałek rozrządu. Zaplacilem i dostalem 3-miesieczna gwarancje.
    Kilka dni temu samochod ulegl awarii 0- zepsul sie ten sam ( wymieniony
    poprzednio ) walek rozrządu.Naprawy dokonalem w innym warsztacie - bylem 300
    km od domu.
    Rzcezoznawca PZMOT wykluczyl wade materialowa.
    Warsztat ( ten dokonujacy pierwszej naprawy ) jest gotow pokryc koszt samego
    walka ( 800 zl ) Calośc naprawy ( po drugiej awarii ) wyniosla 2700 zl.
    Czy mam prawo domagać się od pierwszego warsztatu większej kwoty ? Moja
    intencja jest ugoda z warsztatem. czy po okresie gwarancyjnym nadal chroni
    mnie rekojmia?

    Pozdrawiam, prosząc o porade.
    M.M