  • 11. Data: 2010-09-22 10:49:07
    Temat: Re: Wstrzymanie prac budowlanych a przestepstwo
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@W...pl>

    Dnia Tue, 21 Sep 2010 13:22:45 +0200, robercik-us napisał(a):

    > Zreszta moj przylacz jest sprawa calkowicie niezalezna od ewentualnej

    Ja przeprszam za OT i że się czepiam (zwykle tego nie robię) ale nie mogę
    wytrzymać... Co to jest przyłącz?
    Chyba najgorsze błędy ortograficzne nie zgrzytają tak, jak to słowo...

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski

  • 12. Data: 2010-09-22 13:23:22
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Waldek "Jakec" Bulkowski napisał:

    > Ja przeprszam za OT i że się czepiam (zwykle tego nie robię) ale nie mogę
    > wytrzymać... Co to jest przyłącz?
    > Chyba najgorsze błędy ortograficzne nie zgrzytają tak, jak to słowo...

    Potrektuj to jako litterowke i Ci troche ulzy :-DDD

  • 13. Data: 2010-09-22 16:53:06
    Od: Jakec <j...@W...o2.pl>

    Dnia Wed, 22 Sep 2010 15:23:22 +0200, robercik-us napisał(a):

    > Potrektuj to jako litterowke i Ci troche ulzy :-DDD

    Byłaby to literówka, gdyby reszta zdania odpowiadała gramatycznie...
    A Ty ciągle traktujesz "przyłącz" jako "ten"...
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski

  • 14. Data: 2010-09-22 18:48:48
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Jakec napisał:

    > Byłaby to literówka, gdyby reszta zdania odpowiadała gramatycznie...
    > A Ty ciągle traktujesz "przyłącz" jako "ten"...

    Dobra... niech wam będzie

    PRZYŁĄCZE !!!

    teraz lepiej...?

    Wezcie pod uwage, ze Wy nie macie problemu z kolesiem, ktory Wam bruzdzi
    i na takie niuanse mozecie sobie zwracac uwage...

    Mnie raczej interesuje strona prawna zagadnienia i rozwiazanie, zatem
    juz o bzdetach nie mam energii, zeby myslec.

    Sadze, ze dla rozsadnych ludzi jest to cos oczywistego - czy przylacz,
    czy przylacze, wazne, zeby woda byla w domu i zeby robota poszla gladko.
    :-PPP