  • 1. Data: 2007-01-25 15:44:04
    Temat: Współwłasnoć
    Od: "Emil" <h...@p...onet.pl>

    Witam
    Sprawa wygląda następująco jest ziemia, która należała do mojego dziadka. W
    obecnej chwili musimy przeprowadzić sprawę spadkową, gdyż część ziemi chce
    wykupić miasto. W związku z tym mam pytanie. Jest kilka osób do podziału. Czy
    resztę ziemi, która zostanie po wykupie należy podzielić pomiędzy wszystkich
    uprawnionych do spadku. Czy też można ustanowić współwłasność. Tak że w
    przypadku sprzedaży pieniądze byłyby dzielone proporcjonalnie do tego ile komu
    się należy z racji spadku.