  • 1. Data: 2007-01-25 14:25:02
    Temat: AGD części zamienne - obowiązek dostępności.
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Witam

    Gdzieś kiedyś obiło się o uszy, że producent sprzętu ma obowiązek
    zapewnić dostęp do części zamiennych i eksploatacyjnych przez cały okres
    produkcji i x lat po zakończeniu.

    I problem jest taki, ze odkurzacz Samsung, w rok po zakupie nie ma
    czesci. Filtry są z dostępem 4-6 tygodnico oznacza całkowitą
    bezużytecznośc produktu.
    I szukam metody na kopnęcie producenta lub sprzedawcy, żeby dostać te
    filtry...

    Dobrze słyszałem czy coś pomyliłem?

    MZ

  • 2. Data: 2007-01-25 20:02:04
    Temat: Re: AGD części zamienne - obowiązek dostępności.
    Od: geyb <g...@g...pl>

    Hmm, chyba dobrze wybrałem kupując popularny model Zelmera :)

    g.

  • 3. Data: 2007-01-29 08:33:51
    Od: "tomaroc" <t...@p...fm>

    > Gdzieś kiedyś obiło się o uszy, że producent sprzętu ma obowiązek zapewnić
    > dostęp do części zamiennych i eksploatacyjnych przez cały okres produkcji
    > i x lat po zakończeniu.

    wcale sie ne zdziwie jesli okaze sie ze czesc do odkurzacza bedzie stanowil
    80-90% ceny nowego odkurzacza... Taka jest teraz polityka firm AGD. Sam sie
    o tym przekonalem. Producent niby ma obowiazek... tyle ze ceny czesci sa
    zaporowe, serwisy ich nie biora, ludzie zamiast naprawiac kupuja nowe i kolo
    sie zamyka...

    pozdrawiam
    tomek