  • 1. Data: 2007-01-25 15:08:52
    Temat: słup energetyczny
    Od: "Artur" <a...@i...pl>

    witam
    szukam wzoru pozwu przeciwko zakładowi energetycznemu o usunięcie słupa z
    mojej działki, który został na niej postawiony bez mojej zgody. czy ktoś
    miał juz może do czynienia z taką sprawą?
    Z góry dziękuję za pomoc
    Pozdrawiam
    Artur

  • 2. Data: 2007-01-26 00:02:39
    Temat: Re: słup energetyczny
    Od: "GooRe" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Artur" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mojej działki, który został na niej postawiony bez mojej zgody. czy ktoś
    > miał juz może do czynienia z taką sprawą?

    Ja troche z innej beczki ;-).
    Zasilenie obecne, lub przyszle bedzie bezprzewodowe ?
    Czy moze ze slupa na dzialce sasiada ?
    Ewentualnie wlz po parkanie ?

    Ludzie te slupy, rury i inne ustrojstwa gdzies musza byc !

    pozdrawiam
    goore

  • 3. Data: 2007-01-26 06:46:29
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: GooRe [Fri, 26 Jan 2007 01:02:39 +0100]:

    > Ludzie te slupy, rury i inne ustrojstwa gdzies musza byc !

    Nie no, owszem. Ale może jednak za zgodą właściciela, i jakoś
    niekoniecznie może w miejscu werandy... ;-)

    Energetyka na tym słupie zarabia, prawda? I to tak trochę
    kosztem właściciela działki, któremu słup zawadza, nie? To
    może powinna mu jakoś to przeszkadzanie zrekompensować...?

    Kira

    --
    /(o\ ~ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ * WindowsWC * GoogleKaida * Apple w PL *

  • 4. Data: 2007-01-26 07:15:58
    Od: kuba <k...@w...pl>

    Artur wrote:
> [...]
    > mojej działki, który został na niej postawiony bez mojej zgody. czy ktoś
    > miał juz może do czynienia z taką sprawą?

    Miał.
    http://groups.google.pl/groups/search?hl=pl&lr=&num=
    50&q=Energetycy+i+ich+obyczaje+-+zakonczenie+%28dlug
    awe%29

    k.

  • 5. Data: 2007-01-26 09:26:42
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "GooRe" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ja troche z innej beczki ;-).
    > Zasilenie obecne, lub przyszle bedzie bezprzewodowe ?

    można kabel wkopać w ziemie w granicy i nikomu nie bedzie przeszkadzał

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2007-01-26 10:19:57
    Od: "GooRe" <g...@g...pl>

  • 7. Data: 2007-01-26 10:24:05
    Od: "GooRe" <g...@g...pl>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "GooRe" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > można kabel wkopać w ziemie w granicy i nikomu nie bedzie przeszkadzał
    > Pozdrawiam

    Tak, mozna.
    Ale na ta liniie kablowa w ulicy tez trzeba sie zgodzic.
    Co jak jest tylko napowietrzna ?

    pozdrawiam
    goore