  • 1. Data: 2003-07-03 13:19:02
    Temat: Sluzba wojskowa - czy to ciagle obowizuje.
    Od: "lukas3339" <l...@g...net.pl(ease remove me)>

    Witam,
    2 latka temu zdalem licencjata, i wowczas zdaje wyszlo jakies rozporzadzenie
    ze osoby z rocznika 1978 ktore w 2001 skonczyly studia wyzsze ( licencjat
    tez sie do tego zaliczal ) zostaja przeniesione do rezerwy. Ale ja wowczas
    jeszcze rozwazalem mozliwosc podjecia pracy w wojsku po zakonczeniu studiow
    uzupelniajacych wiec nie chcialem aby mnie przeniesli do rezerwy. Tak wiec
    porozmawialem z babka w WKU i przez te dwa lata robilismy odroczenie. Ale...
    no wlasnie teraz sytuacja sie zmienila, pare dni temu sie obronilem i od
    wrzesnia prawdopodobnie bede mial dosc fajna prace, a w wojsku zbyt kolorowo
    sytuacja sie nie przedstawia wiec stwierdzam ze jednak wolalbym byc
    przeniesiony do rezerwy. Ale pytanie czy tamto rozporzadzenie ciagle mnie
    obejmuje, czy jesli pojde do WKU z dyplomem to przeniosa mnie do rezerwy czy
    moze jednak bede musial na pare miesiaczkow pojsc do woja. Jak to z tym
    jest?

    --
    lukas3339

  • 2. Data: 2003-07-03 15:24:18
    Temat: Re: Sluzba wojskowa - czy to ciagle obowizuje.
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > moze jednak bede musial na pare miesiaczkow pojsc do woja.  Jak to z tym

    Możesz się nie przejmować. W tym roku na przeszkolenie wojskowe powołuje się
    tylko nielicznych ochotników. Pozostali nie mają szans na powołanie.
    Minister ON wyda jesienią rozporządzenie nakazujące przenieść do rezerwy
    wszystkich absolwentów szkół wyższych.
    ______
    Jupraw