  • 1. Data: 2003-07-03 13:47:26
    Temat: Konieczność rejestracji sieci!!!
    Od: "Temp-esT" <t...@w...pl>

    Właśnie wyczytałem o konieczności rejestracji każdej usługi
    telekomunikacyjnej.
    http://www.urtip.gov.pl/urtip/a/tekst.jsp?place=urti
    p_ln_sa_lewa&news_cat_id
    =40&news_id=327

    Ale dręczy mnie jedno:
    Jak ta sprawa ma się do sieci osiedlowej (dość sporej za niedługo ponad 100
    osób), która jest prowadzona przeze mnie i kolegów jako działalność
    niekomercyjna (robimy to w ramach wolnego czasu :), a właścicielami sieci
    teoretycznie są wszyscy jej użytkownicy (z naciskiem na teoretycznie).
    CZY NALEŻY TO REJSTROWAĆ?
    NA KOGO TO REJSTROWAĆ?
    JAKO CO TO REJSTROWAĆ?
    A MOŻE NIC NIE ROBIĆ!

  • 2. Data: 2003-07-03 14:14:21
    Temat: Re: Konieczność rejestracji sieci!!!
    Od: "news" <k...@4...pl>

    jesli bierzecie za to pieniadze to przede wszystkim powinniscie miec zarej.
    dzialalnosc gosp. bo moze sie jakis urzad (sk) doczepic. o ile siec jest
    traktowana jako lan to urtip-owi nic do tego, jesli dostep do internetu to
    niestety zgloszenie potrzebne a wowczas bedziecie podlegac (czesciowo) pod
    ustawe prawo telekomunikacyjne i jej niektore wymogi

    --
    http://www.komrel.net - Twoj Serwer Sukcesu!