  • 21. Data: 2003-05-19 08:00:23
    Temat: Odp: Wrobiona w cudzy kredyt - prosze o pomoc
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl.nospam.pl>

    > czym nie wiedzialam) bliska osoba z mojej rodziny sfalszowala moj podpis i
    > wziela w banku kredyt na moje nazwisko (bylo to zdaje sie przez jakas
    > kredytowa, dlatego sie jej udalo). Kredytu nie splacala

    a czy bank nie powinien udowodnic ci ze to twoj podpis? przeciez y nie
    bralas kredytu wiec jakim prawem oni chcą od ciebie należności ściągać?

  • 22. Data: 2003-05-19 09:22:40
    Temat: cd sprawy dla zainteresowanych :)
    Od: "Emaire" <e...@N...gazeta.pl>

    Po rozmowie z prawnikiem zdecydowalam sie na podjecie korespondencji z
    bankiem, w ktorej stwierdzam, ze po dokladnej analizie swoich zobowiazan nie
    przypominam sobie zaciagania takiego kredytu i prosze o przeslanie kopii
    calej dokumentacji dotyczacej kredytu oraz informacje, kto imiennie i w
    jakich okolicznosciach zaakceptowal wniosek, sprawdzil podpis, dowod
    tozsamosci itp. W ten sposob przygotowuje sobie grunt pod przyszle ewentualne
    stwierdzenie, ze nie jest to moj podpis, a istnieje mozliwosc, ze jesli przy
    udzielaniu kredytu byl jakis przekret lub niedopatrzenie, to bank moze
    zechciec pojsc na daleko idaca ugode, zeby nie wplatac sie w te sprawe. Wtedy
    w ogole nie doszloby do szukania osoby winnej.
    Zobaczymy, co z tego wyjdzie - dziekuje za porady raz jeszcze.