  • 1. Data: 2003-05-10 09:38:56
    Temat: Naruszenie prawa autorskiego
    Od: "DK" <c...@w...pl>

    Naruszyłem prawo autorskie. Zgoda, moja wina.
    Polegało to na zeskanowaniu fragmentu szkicu topograficznego z zaznaczeniem
    interesującego miejsca i opublikowanie tego na komercyjnej stronie, bez
    pozwolenia ze strony autora szkicu.
    Jakie mogą mnie czekać sankcje?
    Praktycznie.

    MK

  • 2. Data: 2003-05-10 09:59:42
    Temat: Re: Naruszenie prawa autorskiego
    Od: "Aleksander" <A...@s...ca>

> [...]
    zaznaczeniem
    > interesującego miejsca i opublikowanie tego na komercyjnej stronie, bez

    Praktycznie zadne. Sugerowalbym jednak zebys sie skontaktowal z autorem i
    poprosil o zgode.
    Dlaczego uwazam ze praktycznie zadne? Pojscie do sadu kosztuje znaczne
    pieniadze, a zeby dostac odszkodowanie to trzeba udowodnic kwote szkod.
    Krotko mowiac, chyba zes wsadzil na strone odwiedzana przez 100 000 ludzi
    dziennie to autorowi sie nie oplaci z toba ciagac po sadach.
    --

    Milego dnia, wieczoru, weekendu
    Aleksander

    Vita-Complete - witaminy z Kanady - Bez alergenów, cukru, drozdzy, glutenu,
    laktozy, sztucznych barwników i kolorantów. Odpowiednie m.in. dla alergików,
    diabetyków i wegetarian. Pytaj w aptekach lub zobacz www.vitacomplete.com