  • 1. Data: 2005-05-25 17:12:18
    Temat: Wolny piątek? Tak czy nie?
    Od: "Marecki" <m...@s...com.pl>

    Witam!

    Pytanie może i trywialne, ale czy w związku ze świętem w czwartek, piątek
    jest z urzędu wolny - jeśli tak to jaka jest podstawa?

    Pozdrawiam,

    Marecki.

  • 2. Data: 2005-05-25 17:14:59
    Temat: Re: Wolny piątek? Tak czy nie?
    Od: "D852" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marecki" <m...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Pytanie może i trywialne, ale czy w związku ze świętem w czwartek, piątek
    > jest z urzędu wolny - jeśli tak to jaka jest podstawa?

    A dlaczego piątek miałby być wolny ?
    To czwartek jest świętem a nie piątek.
    Nie ma żadnej podstawy.

  • 3. Data: 2005-05-25 20:41:05
    Od: "Ami" <g...@v...pl>

> [...]
    >
    > Pytanie może i trywialne, ale czy w związku ze świętem w czwartek, piątek
    > jest z urzędu wolny - jeśli tak to jaka jest podstawa?

    :-)
    Ja mam prywatny sklep i nie interesuje mnie co urzad postanowił, otwieram bo
    pewnie przyjdzie ktoś i zostawi troche pieniązków. Chcialbym tak liczyc na
    to ze urzad postanowil ze wolne i mnie to pasuje ale niestety nie pasuje.

    :-(

    Am