  • 1. Data: 2005-05-25 13:18:49
    Temat: Konfiskata komputera
    Od: Łukasz <s...@o...pl>

    Witam

    Jestem studentem Politechniki w lutym b.r. dostałem nakaz konfiskaty
    wszystkich nośników danych (w tym komputera)w pewnej sprawie( sprawa nie
    dotyczy nielegalnego oprogramowania). Sprawe prowadzi pewna Pani asesor, z
    Prokuratury rejonowej, która zapewniła mnie że komputer zostanie sprawdzony
    w ciągu 2 tyg. Komputery zostały również skonfiskowany dwóm innym
    chłoapkom. Do dnia dzisiejszego komputera niemam. Wielokrotnie dzwoniłem i
    pytałem się kiedy mi oddadzą ale dostawałem tę samą odpowiedź że są
    sprawdzane i że jeszcze tydzień góra dwa i tak to się już przeciąga 3,5
    miesiąca. Napisałem więc pismo do Prokuratury okręgowej, że komputer jest
    mi niezbędny gdyż na politechince bez komputera jak bez ręki. Dostałem
    odpowiedź, w której to mają popędzić biegłego, po tej odpowiedzi do jednego
    z kolegów zadzwonili policjanci prosząc o hasło do windowsa bo ich
    najlepszy biegły nie może wejśc na komputer ;](parodia). Czyli znaczlo by
    że dopiero po naszym piśmie zaczęli sprawdzać kompy. Komputer jest nowy
    (jest to laptop) i mialem go zaledwie przez 3 miesiące zanim mi zabrali.
    Straciłem już dużo na wartości komputera. Proszę o pomoc w tej sprawie. Co
    mogę zrobić? pisać dalej pisma na które będą mi odpowiadać olewająco, iśc
    do gazety?Czy moge się domagać jakiegoś odszkodowania w ramach poniesionych
    strat związanych z wartością komputera jak również strat poniesionych na
    politechnice w postaci gorszych ocen z przedmiotów gdzie trzeba był robić w
    domu na komputerze projekty a ja niemiałem dostępu do komputera.
    Za wszelką pomoc z góry dziękuje.

    Pozdrawiam Łukasz

  • 2. Data: 2005-05-25 15:00:30
    Temat: Re: Konfiskata komputera
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    na marginesie, czemu Ci go zabrali, moga zabrac tylko przedmioty zwiazane z
    przestepstwem ,
    (przezd wyniesieniem kompa na twoje zadanie musi byc spisana zawartosc
    dysku. )

    P.

  • 3. Data: 2005-05-25 16:07:27
    Od: Łukasz <s...@o...pl>

    Dnia Wed, 25 May 2005 17:00:30 +0200, Przemek R... napisał(a):

    > na marginesie, czemu Ci go zabrali, moga zabrac tylko przedmioty zwiazane z
    > przestepstwem ,

    Wywnioskowali, że na komputerze mogą znajdować się informacje które
    naprowadzą ich na jakiś trop który pozwoli im na rozwiąznie sprawy.

  • 4. Data: 2005-05-25 16:25:17
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Wywnioskowali, że na komputerze mogą znajdować się informacje które
    > naprowadzą ich na jakiś trop który pozwoli im na rozwiąznie sprawy.

    a czemu na miejscu nie sprawdzili ? Tak po dobroci oddales?

    P.

  • 5. Data: 2005-05-25 17:21:11
    Od: Łukasz <s...@o...pl>

    Dnia Wed, 25 May 2005 18:25:17 +0200, Przemek R... napisał(a):

    > a czemu na miejscu nie sprawdzili ? Tak po dobroci oddales?
    >
    > P.

    No jak mieli na miejscu sprawdzić? to zabrali policjanci i biegły miał
    sprawdzać. No i tak sprawdza od 3,5 miesiąca

  • 6. Data: 2005-05-25 17:29:30
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Łukasz" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > No jak mieli na miejscu sprawdzić? to zabrali policjanci i biegły miał
    > sprawdzać. No i tak sprawdza od 3,5 miesiąca

    wystarczy hdd wziąć

    --
    http://tiny.pl/h4nz

  • 7. Data: 2005-05-25 17:42:39
    Od: Łukasz <s...@o...pl>

    Dnia Wed, 25 May 2005 19:29:30 +0200, qwerty napisał(a):

    > wystarczy hdd wziąć

    zgadzam się ale jak napisałem wcześniej to jest laptop pozatym nowy, a
    kolegom co im zabrali stacjonarne powiedzieli że potrzebna cała buda.
    Pewnie im zabrakło komputerów w prokuraturze, a mojego laptopa wzięła sobie
    Pani asesor :]

  • 8. Data: 2005-05-25 17:47:47
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > kolegom co im zabrali stacjonarne powiedzieli że potrzebna cała buda.
    > Pewnie im zabrakło komputerów w prokuraturze, a mojego laptopa wzięła

    farjer jestes ze dales i tyle. A jakby chcieli lodowek czy szafe zabrac,
    twierdzac ze po to aby pozniej sprawdzic
    czy mialo zwiazek z przestepstwem tez bys oddal?

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 9. Data: 2005-05-25 18:01:11
    Od: Łukasz <s...@o...pl>

    Dnia Wed, 25 May 2005 19:47:47 +0200, Przemek R... napisał(a):

    > farjer jestes ze dales i tyle. A jakby chcieli lodowek czy szafe zabrac,
    > twierdzac ze po to aby pozniej sprawdzic
    > czy mialo zwiazek z przestepstwem tez bys oddal?
    Słuchaj oni mieli nakaz z prokuratury na zabranie wszystkich nośników
    danych. Jeżeli bym nie dał to by sobie siłą wzięli, i nie miałem zabardzo
    do gadania. Więc co miałem zrobić jak się pierwszy raz spotkałem z taką
    sytuacją. Po zatym powiedzieli że oddadzą w ciągu 2tyg. skąd miałem
    wiedzieć ze odpi...olą taka maniane i tak będą w h..a walić

  • 10. Data: 2005-05-25 18:17:59
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    > Za wszelką pomoc z góry dziękuje.

    Archiwum grupy się kłania http://tinyurl.com/a9ek3