  • 1. Data: 2005-05-25 13:56:45
    Temat: Ile czeka sie na nadanie klauzuli wykonalnosci ???
    Od: alugastrin <...@...pl>

    Witam
    Pytanie jak w topicu. 9 maja zlozono wniosek o nadanie klauzuli
    wykonalnosci, wraz z oryginalem wyroku, obowiazkowo oklejony znaczkiem
    skarbowym i do teraz czekam. Ile Oni maja na to czasu ? Czy mozna zlozyc
    skarge i gdzie ja ewentualnie kierowac ?

    pozdr
    --
    alugastrin || email: N/A
    "Nagle zdałem sobie sprawę, że pistolet, bomby, rewolucja

  • 2. Data: 2005-05-25 18:34:07
    Od: "Kacper" <K...@p...onet.pl>

    alugastrin wrote:
> [...]
    > skarbowym i do teraz czekam. Ile Oni maja na to czasu ? Czy mozna
    > zlozyc skarge i gdzie ja ewentualnie kierowac ?

    teoretycznie 3 dni (termin instrukcyjny), ale to zalezy od natloku spraw w
    wydziale. Zadzwon, moze juz jest, a po prostu w pismie do Sadu nie zawarles
    zadania przeslania tytulu wykonawczego do domu

    Kacper

  • 3. Data: 2005-05-25 19:08:55
    Od: "andie" <a...@m...pl>

    Użytkownik "Kacper" <K...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości
> [...]
    > zawarles
    > zadania przeslania tytulu wykonawczego do domu

    W praktyce (w moim miescie) trwa to ok 20-40 dni

    andie

  • 4. Data: 2005-05-25 19:56:00
    Od: alugastrin <...@...pl>

    Dnia 2005-05-25 20:34, Kacper napisał(a):

    > teoretycznie 3 dni (termin instrukcyjny), ale to zalezy od natloku spraw w
    > wydziale. Zadzwon, moze juz jest, a po prostu w pismie do Sadu nie zawarles
    > zadania przeslania tytulu wykonawczego do domu

    Nie zawarlem bo Pani w biurze podawczym na pytanie kiedy mam sie po to
    zglosic odpowiedziala, ze nie trzeba sie zglaszac gdyz oni wysylaja to
    poczta ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
    Dzieki wszystkim za odpowiedz.

    pozdr

  • 5. Data: 2005-05-26 04:43:03
    Od: verbus <v...@i...pl>

    andie napisał(a):

    > Użytkownik "Kacper" <K...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości

    > W praktyce (w moim miescie) trwa to ok 20-40 dni
    >
    > andie

    Super ! Bo w moim jest wydawana w dniu wpłynięcia wniosku (jeśli wpłynął
    do 15 - tej i był należycie opłacony). Co sąd to obyczaj :-)

    Pzdr.

  • 6. Data: 2005-05-26 08:24:26
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    verbus napisał(a):
    > Super ! Bo w moim jest wydawana w dniu wpłynięcia wniosku (jeśli wpłynął
    > do 15 - tej i był należycie opłacony). Co sąd to obyczaj :-)

    tyle że wydanie a wysłanie, to niestety często odległe terminy...

    KG

  • 7. Data: 2005-05-27 09:47:18
    Od: verbus <v...@i...pl>

    kam napisał(a):

    > tyle że wydanie a wysłanie, to niestety często odległe terminy...
    >
    > KG
    Wysyłane jest też tego samego dnia. Zazwyczaj gdy złoże wniosek w
    poniedziałek lub wtorek to na piątek mam klauzlkę.

    IMHO uważam, że warto znać takie sądy i poddawać w umowie właściwość pod
    te sądy a nie te ociężałe :-)

    Pozdrawiam.