  • 1. Data: 2005-05-25 14:50:31
    Temat: Korespondencja pocztowa a mój prywatny adres
    Od: "RockY" <c...@v...pl>

    Dzień dobry
    Mam następujące pytanie: "Czy mam prawo zabronic wysyłania pod moj adres
    korespondencji (nie reklamowej lecz dotyczącej pretesji kierowanych w moim
    kierunku)?". Czy jest to jakoś uwarunkowane prawnie?

    Dziękuje za wszelką pomoc i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-05-25 15:13:18
    Temat: Re: Korespondencja pocztowa a mój prywatny adres
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    RockY wrote:
> [...]
    > korespondencji (nie reklamowej lecz dotyczącej pretesji kierowanych w moim
    > kierunku)?". Czy jest to jakoś uwarunkowane prawnie?

    A nie prościej zainwestować w niszczarkę do dokumentów (którą tak czy
    inaczej warto mieć) i obradowywać niechcianą korespondencją lokalnych
    zbieraczy makulatury?

  • 3. Data: 2005-05-25 18:18:44
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:d724m1$44h$2@opal.futuro.pl
    użytkownik *Andrzej Lawa* napisał(a):

    > A nie prościej zainwestować w niszczarkę do dokumentów (którą tak czy
    > inaczej warto mieć) i obradowywać niechcianą korespondencją lokalnych
    > zbieraczy makulatury?

    Albo napisać na kopercie "Zwrot - adresat nieznany" i wrzucić ją do
    skrzynki pocztowej.
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 4. Data: 2005-05-25 19:30:55
    Od: c...@v...pl

    > W wiadomości: news:d724m1$44h$2@opal.futuro.pl

    > Albo napisać na kopercie "Zwrot - adresat nieznany" i wrzucić ją do
    > skrzynki pocztowej.
    > Big Jack

    Chodzi o to, ze są to listy polecone. Nie zawsze moge odbierac je osobiscie,
    wiec jak przyjdą, to ktoś potwierdzi zawsze odbiór. Jest na to jakis paragraf? :)

    Dzieki za pomoc...

  • 5. Data: 2005-05-25 20:47:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    c...@v...pl wrote:

    > Chodzi o to, ze są to listy polecone. Nie zawsze moge odbierac je osobiscie,

    Odbierasz polecone, które nie są adresowane do Ciebie??

    > wiec jak przyjdą, to ktoś potwierdzi zawsze odbiór. Jest na to jakis paragraf? :)

    Wytresuj mieszkających z Tobą ludzi, że listy polecone odbiera adresat.