  • 31. Data: 2004-05-24 16:55:39
    Temat: Re: Wolne od wad prawnych ? - dlugie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MiReK" <m...@D...poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:r7isc.156845$O9.124303@news.chello.at...

    > Ale ten zastaw widnieje w dokumentach (wydział komunikacji) jako _zastaw
    > bankowy_, a w rejestrze zastawów nie figuruje. Pewno gdy zmieniano ten
    art.
    > 308 kredyt był juz spłacony i bank nie wystąpił o wpis do rejestru. Nie
    mam
    > więc o co występować do Sądu Rejestrowego.

    W tej sytuacji urzędnicy w Wydziale Komunikacji nie mają racji. Pismo od
    komornika powinno wystarczyć. W postach pisałeś o zastawie, więc myślałem,
    że było to jakoś tam uregulowane w zastawie rejestrowym. jeśli nie, to
    faktycznie pisanie do nich pisma jest bezcelowe.

  • 32. Data: 2004-05-24 19:37:32
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Robert Tomasik wrote:
    > W tej sytuacji urzędnicy w Wydziale Komunikacji nie mają racji. Pismo od
    > komornika powinno wystarczyć.

    Szczególnie że zdaje się, że zastaw ten wygasł już wcześniej - art.50
    ustawy o zastawie rejestrowym (..)

    KG

  • 33. Data: 2004-05-24 21:30:43
    Od: MiReK <m...@D...poczta.fm>

    kam wrote:

    > Robert Tomasik wrote:
    > W tej sytuacji urzędnicy w Wydziale Komunikacji nie mają racji. Pismo od
    > komornika powinno wystarczyć.

    Wydaje mi się, że po prostu naraziłem się urzędnikowi, za moje nalegania o
    przyjęcie dokumentów lub jest to kolejny przykład niekompetencji urzędnika.
    Co ciekawe oni dalej się upierają przy swoim. Zostały mi jeszcze dwa dni
    rejestracji tymczasowej i w najgorszym wypadku samochód do garażu jako
    eksponat wystawowy na czas wojny z urzędem.

    > Szczególnie że zdaje się, że zastaw ten wygasł już wcześniej - art.50
    > ustawy o zastawie rejestrowym (..)

    Ciekawe.

    Mirek.

  • 34. Data: 2004-05-24 22:49:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > rejestracji tymczasowej i w najgorszym wypadku samochód do garażu jako
    > eksponat wystawowy na czas wojny z urzędem.

    Wiesz, bezpodstawna odmowa rejestracji pojazdu to przestępstwo z art. 231
    kk. Cokolwiek ostrą grę by w tym wypadku prowadził urzędnik, jeśli przyjąć
    Twoją tezę o celowosci tego działania. Podejrzewam, tutaj raczej
    niekompetencje i jak to zwykle u nas bywa niejasność procedur.

    W końcu muszą Ci dać odpowiedź na piśmie. Przy odmownej jakieś
    uzasadnienie. Dopiero nad nim będzie można dyskutować.

  • 35. Data: 2004-05-25 15:36:25
    Od: MiReK <m...@D...poczta.fm>

    Robert Tomasik wrote:

    > W końcu muszą Ci dać odpowiedź na piśmie. Przy odmownej jakieś
    > uzasadnienie. Dopiero nad nim będzie można dyskutować.

    Wczoraj powołałem się na podane tutaj przez was przepisy i dzisiaj odebrałem
    bez problemów dowód rejestracyjny. Czyli całość moich załatwień od końca
    marca do tej pory była bez sensowna i nikomu nie potrzebna. Najchętniej
    teraz bym wysłał tych urzędników na odpowiednie szkolenie, ale pewno mi się
    to nie uda :)

    Dziękuje wszystkim za pomoc w tej sprawie.
    Mirek.

    P.S. Ja oczywiście powinienem znać przepisy ale tym bardziej urzędnik, bo to
    jest jego praca.