    From: MiReK <m...@D...poczta.fm>
    Subject: Re: Wolne od wad prawnych ? - dlugie
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 25 May 2004 15:36:25 GMT

    Robert Tomasik wrote:

    > W końcu muszą Ci dać odpowiedź na piśmie. Przy odmownej jakieś
    > uzasadnienie. Dopiero nad nim będzie można dyskutować.

    Wczoraj powołałem się na podane tutaj przez was przepisy i dzisiaj odebrałem
    bez problemów dowód rejestracyjny. Czyli całość moich załatwień od końca
    marca do tej pory była bez sensowna i nikomu nie potrzebna. Najchętniej
    teraz bym wysłał tych urzędników na odpowiednie szkolenie, ale pewno mi się
    to nie uda :)

    Dziękuje wszystkim za pomoc w tej sprawie.
    Mirek.

    P.S. Ja oczywiście powinienem znać przepisy ale tym bardziej urzędnik, bo to
    jest jego praca.