  • 1. Data: 2004-05-20 19:33:08
    Temat: Jak bym szedł do wojska kto płaci??
    Od: "Dawid Partyka" <d...@n...poczta.onet.pl>

    Witam . Mam firme i 2 linie telefoniczne i na kazdej 2 łacza 1 MB (kazde
    ponad 400PLN). Kto wtedy placi za nie w czasie mojego pobytu w wojsku???

  • 2. Data: 2004-05-20 22:14:39
    Temat: Re: Jak bym szedł do wojska kto płaci??
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Dawid Partyka" <d...@n...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c8j175$rjd$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam . Mam firme i 2 linie telefoniczne i na kazdej 2 łacza 1 MB (kazde
    > ponad 400PLN). Kto wtedy placi za nie w czasie mojego pobytu w wojsku???

    Myślę, że Ty.

  • 3. Data: 2004-05-21 06:06:43
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    Dawid Partyka wrote:

    > Witam . Mam firme i 2 linie telefoniczne i na kazdej 2 łacza 1 MB (kazde
    > ponad 400PLN). Kto wtedy placi za nie w czasie mojego pobytu w wojsku???

    Ty.

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 4. Data: 2004-05-21 06:19:50
    Od: "Dawid Partyka" <d...@n...poczta.onet.pl>

    > Ty.

    A z czego mam płacić bedąc w wojsku??? Skoro nie pracuje, moja działalnosc
    musiała by być zawieszona, a umowa z tpsa jest na 2lata i nie moge
    zrezygnować??

  • 5. Data: 2004-05-21 06:27:50
    Od: " " <x...@N...gazeta.pl>

    Dawid Partyka <d...@n...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > A z czego mam płacić bedąc w wojsku??? Skoro nie pracuje, moja działalnosc
    > musiała by być zawieszona, a umowa z tpsa jest na 2lata i nie moge
    > zrezygnować??

    wczoraj sie dowiedziales o obowiazku sluzby wojskowej?

    pozdro
    xmarcel

  • 6. Data: 2004-05-21 06:42:36
    Od: "Dawid Partyka" <d...@n...poczta.onet.pl>

    > wczoraj sie dowiedziales o obowiazku sluzby wojskowej?

    no nie, ale chyba se niemam odłozyc kasy poto aby płacić za internet z
    którgeo korzytac po w oplsce jest jakis obowiazek wojska?? Jak mam isc do
    wojska to chyba powinni mi pokryc wszytko, a jak sie wkurze to jeszcze
    zakupie mieszkanie i zeby płacili mi czynsz :) W koncu ktos płacić musi!!! a
    ja za okres przymusu do wojska niemam zamiaru placić!!
    Jak by do tego sąd podszedł??

  • 7. Data: 2004-05-21 07:14:25
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

    I ten nazywa sie biznesmenem ????

  • 8. Data: 2004-05-21 07:21:41
    Od: "BartekB" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Dawid Partyka" napisał
    > Witam . Mam firme i 2 linie telefoniczne i na kazdej 2 łacza 1 MB
    (kazde
    > ponad 400PLN). Kto wtedy placi za nie w czasie mojego pobytu w
    wojsku???

    Nie dam glowy, czy przypadkiem na czas wojska taka umowa z tpsa nie moze
    ulec "zawieszeniu", a jej czas waznosci przedluzeniu o czas sluzby
    wojskowej - zawsze jest to jakies rozwiazanie :) Bo jakby nie patrzec
    powolanie do wojska pozbawia poborowego dodatkowych zrodel zarobkowania
    i regulowania naleznosci wobec innych osob. A trudno nie urzadzac sobie
    zycia (np. kredyt na mieszkanie, firme) tylko dlatego, ze np. za 3 lata,
    po studiac, wojsko MOZE(!) sie upomnic o czleka.
    A czynsz wojsko oplaca, jesli poborowy ma mieszkanie i sam w nim
    mieszka.
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."

  • 9. Data: 2004-05-21 07:46:01
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    Dawid Partyka wrote:

    > A z czego mam płacić bedąc w wojsku???

    To juz Twoj problem. Usluga ktora uzywasz do wojska nie idzie.
    Nie bedziesz uzywal - zawies, zrezygnuj, zerwij umowe, negocjuj
    cene etc. Uzywasz - plac.

    > Skoro nie pracuje, moja działalnosc musiała by być zawieszona,
    > a umowa z tpsa jest na 2lata i nie moge zrezygnować??

    Trzeba bylo przewidziec ze bedac w wieku poborowym mozesz
    sie zalapac do czolgu i albo przygotowac jakies papiery zeby Cie nie
    wzieli albo jakis inny plan "B" na taka okolicznosc. Teraz mozesz
    tylko uderzyc do tepsy i poprosic czy w takiej sytuacji nie zgodza
    sie na rozwiazanie umowy. Ale wcale nie musza.

  • 10. Data: 2004-05-21 08:53:18
    Od: "midarek" <m...@p...onet.pl>

    > Nie dam glowy, czy przypadkiem na czas wojska taka umowa z tpsa nie moze
    > ulec "zawieszeniu", a jej czas waznosci przedluzeniu o czas sluzby
    > wojskowej - zawsze jest to jakies rozwiazanie :)

    Zadaj to pytanie na www.wp.mil.pl Skoro ustawa o powoływaniu do armii zapewnia
    możliwość zawieszenia spłat kredytów bankowych (taka jest teoria), to chyba tez
    i załatwi TPSA. Nie pamietam dokladnie, ale lepiej sprawdz

    pozdrawiam
    mi- darek