  • 1. Data: 2003-02-04 14:11:46
    Temat: Wojsko- trudna sytuacja rodzinna
    Od: "Maxx" <delfin1a{SPAM}@poczta.fm>

    Witam

    Jestem w dosc nietypowej sytuacji i prosze osoby ktore moglyby mi cos
    doradzic o pomoc. Wiem ze to moze troche glupio wygladac/brzmiec bo kazdy
    moze tak napisac ale nie wiem do kogo sie zwrocic o pomoc. Otoz jestem w
    ciezkiej sytuacji rodzinnej tzn. obecnie zyje z mama ktora jest na rencie a
    ja jestem od miesiaca na zasilku ojciec nas zostawil z dlugami (okolo
    100,000 moge miec dokumenty od komornikow itd.). Wlasnie skonczylem 24 lata
    i jestem odroczony od sluzby wojskowej do czerwca. Glownie o to mi sie
    rozchodzi ze nie zostawie samej mamy bo wtedy to juz calkiem sie zalamie.
    Slyszalem w radiu ze od marca ma wejsc ustawa ktora daje mozliwosc
    odrobienia sluzby wojskowej w policji (ustawa obejmuje Malopolske).
    - jak zaczac staranie o odroczenie/zamiane sluzby wojskowej i do kogo sie
    udac?
    - jezeli sie nie zglosze po bilet to przyjada po mnie - co mi grozi jezeli w
    jednostce usiade przed brama i nie bede chcial przyjac broni, ubran itd.?
    - jaki wyrok moge otrzymac od sadu (nie bylem karany)?

    dziekuje i prosze o odpowiedz

  • 2. Data: 2003-02-04 19:44:36
    Temat: Re: Wojsko- trudna sytuacja rodzinna
    Od: "Misiu23" <m...@i...pl>

    Witam.
    Obecnie jestem "żołnierzem" zastępczej służby wojskowej, więc coś wiem
    na ten temat. O zastępczą służbę wojskową nie jest tak prosto się postarać.
    Ja odrabiam wojsko jako pracownik fizyczny, nie wiem więc, czy będzie Cię to
    interesowało. Jeżeli tak, to pisz na priva.
    Pozdrawiam
    misiu23

  • 3. Data: 2003-02-04 22:24:47
    Od: "pietruszek" <e...@w...go2.pl>

    Użytkownik "Maxx" <delfin1a{SPAM}@poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > ja jestem od miesiaca na zasilku ojciec nas zostawil z dlugami (okolo
    > 100,000 moge miec dokumenty od komornikow itd.).

    nie wiem czy to jeszcze prawda ale..
    przepisz mieszkanie na siebie wojo bedzie placilo czynsz i moze cie nie
    wezma bo w wojsku jest przepelnienie i takich ludzi co maja zony, mieszkania
    i rodziny na utrzymaniu nie biora ;)

    a jaka kara ci grozi? za odmowienie.. coz... grzywna, ciupa