  • 1. Data: 2003-02-04 13:27:53
    Temat: Ktoś zna, kojarzy, pamięta...?
    Od: g...@p...onet.pl

    Witam Wszystkich!
    Zwracam się do Was w bardzo nietypowej sprawie: od kilku lat na polskim rynku
    inwestycyjnym pojawiają się zagraniczni inwestorzy, którzy budując duże
    obiekty, zlecają podwykonanie małym, polskim firmom- najczęściej budowlanym itp.
    Po zakończeniu inwestycji, firma powołana przez inwestora do rozliczeń z tymi
    małymi, miejscowymi firmami znika, Polacy nie dostają pieniędzy, a inwestor
    rozkłada ręce: przecież się rozliczyłem..." Powoduje to często upadek tych
    małych, często rodzinnych przedsiębiorstw.
    Znana tego typu awantura miała związek np. z Promenadą w Warszawie, na
    Ostrobramskiej.
    Kto reprezentuje molochy- wiem. Poszukuję prawnika, który reprezentował te małe
    rodzime firmy. Była kiedyś z nim rozmowa w TOK- FM- , Jaworowicz też
    podejmowała ten temat. Ten prawnik jest chyba z Kielc.
    Jeśli ktoś kojarzy, o kim piszę, to bardzo pilnie proszę o pomoc.

    Pozdrawiam- Gosia