  • 1. Data: 2005-05-04 08:38:47
    Temat: Wniosek o ustalenie spadkobierców
    Od: "lesiu" <l...@w...pl>

    Mam prośbę o pomoc w zredagowaniu pisma do sądu w sprawie jak w temacie.
    Przegooglowałem sieć i nie znalazłem niczego co by odpowiadało takiej
    sytuacji (ani nawet nic podobnego - do przerobienia)

    Opis sytuacji:

    Pani S była żoną pana S. Pani S zmarła.

    Odbyła się sprawa spadkowa - tylko mieszkanie - spadkobiercami są :
    Pani L (siostra pani K)
    Pan K (brat pani S, zmarł później niź pani S)
    i Pan S (mąż)

    Pan S chce przepisać sądownie mieszkanie na osobę X. Jednak, aby to było
    możliwe, wszyscy spadkobiercy muszą się zrzec (tak będzie) albo również
    przepisać ten spadek na X.
    I tu jest problem bo pan K nie żyje i trzeba napisać wniodsek do sądu o
    ustalenie spadkobierców.
    To jest właś nie moja prośba: jak to napisać. czy wnoskodawcą może być X w
    imieniu pana S?
    Czy obecność pani K (żony pana K) jest konieczna na tekiej sprawie - jest to
    osoba w podeszłym wieku mająca problemy z poruszaniem się.

    Będę bardzo wdzięczny za pomoc

    pozdrawiam
    Lesiu

    --