    Subject: Re: Własność ziemi w w Polsce- dwuwymiarowa czy trójwymiarowa
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: "Andrzej W." <awa_wp@na_wp_oczywiscie.pl>
    Date: Fri, 23 Feb 2018 23:11:14 +0100

    W dniu 2018-02-22 o 08:57, Kris pisze:
    > Takim czymś tez można latać wszędzie bez ograniczeń?

    Jest to zapewne lot "komercyjny", operator statku powietrznego ma
    odpowiednie uprawnienia, lot jest zgłoszony i są uzyskane wymagane
    pozwolenia od organu zarządzającego daną przestrzenią powietrzną.
    Myślę, że każda próba zakłócenia działania takiego statku powietrznego
    może być podciągnięta pod bardzo poważne paragrafy...

    Przypuszczam, że na takie loty trzeba mieć uprawnienia na BVLOS i pod
    tym hasłem trzeba szukać paragrafów.

    --
    AWa.