  • 1. Data: 2005-04-19 08:31:37
    Temat: matura
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    ide lada dzien na mature ustna, nauczycielka ktora bedzie szefem mojej
    komisji niezbyt mnie lubi... czy zatem moge wziac dyktafon i bez wiedzy
    komisji nagrywac moja mature? czy to jest prawnie mozliwe?

    --
    Sarpedon (nospam)sarpedon(małpa)gazeta(kropka)pl
    Uwaga! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13.

  • 2. Data: 2005-04-19 09:03:30
    Temat: Re: matura
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Sarpedon" <f...@t...cy> napisał w wiadomości
    > ide lada dzien na mature ustna, nauczycielka ktora bedzie szefem mojej
    > komisji niezbyt mnie lubi... czy zatem moge wziac dyktafon i bez wiedzy
    > komisji nagrywac moja mature? czy to jest prawnie mozliwe?

    swoje rozmowy mozesz jak najbardziej nagrywac. (zrob to tak by nie widzieli)
    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 3. Data: 2005-04-19 09:44:06
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "Sarpedon" <f...@t...cy> napisał w wiadomości

    > czy zatem moge wziac dyktafon i bez wiedzy
    > komisji nagrywac moja mature? czy to jest prawnie mozliwe?

    Tylko po co skoro http://matury.onet.pl/1225189,informacje.html

    HaNkA

  • 4. Data: 2005-04-23 18:01:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
    napisał w wiadomości news:d42jqe$o6j$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Tylko po co skoro http://matury.onet.pl/1225189,informacje.html

    Odwołania, to może i nie ma. Co nie przeszkadza próbom podnoszenia
    różnych innych zarzutów. Od karnych, poprzez dyscyplinarne, aż po
    odpowiedzialność cywilną za szkody, gdyby dowieść, że faktycznie gość
    odpowiadał poprawnie, a ktoś go ocenił negatywnie. Ale w tym wypadku
    komisja musiała by bardzo, ale to bardzo przegiąć bagietę. Bo tak
    naprawdę, to można kilkoma pomocniczymi pytaniami dogłębnie zbadać
    wiedzę pacjenta. Choć, jeśli jest dobrze przygotowany, to powinien sobie
    dać radę.