  • 1. Data: 2004-12-21 13:48:39
    Temat: Własne druki przelewu na FV ?
    Od: "..::Michał::.." <m...@o...pl>

    witam grupowiczow.

    Chce zrobic prezent moim klientom i na drukach faktur za abonament
    wydrukowac w drukarni druczki przelewu. cos w sitco jest na rachunkach
    tepsy lub innych GSM.
    Ludizm to bardzo ułatwi sprawe placenia, ja bede mial szybciej pieniadze bo
    ludzi nie bedzie odstaszal fakt wypisywania tego druczku i braku czasu.

    znalazlem w sieci dokument ktory wypisuje jakie kryeria i normu powinien
    taki druczek posiadac (odnosnie kolorów, czcionek i tresci) oraz znalazlem
    plik z gotowym druczkiem w formacie Corela. wiec nic tylko isc do drukarni
    zeby narobil tych blankietow.

    Ale czy to jest legalne? czy ja moge na FV taki blankiety drukowac?
    moze tepsa ma jakas umowe z bankami lub cos takie?
    problem nie jest tylko z wlasnym drukiem ale takze z iloscią odcinków.
    oni maja 2 (duzy i maly) oraz miejsce na stempel banku na FV ( czyli 3
    odcinek dla wplacajacego) czy moge ta sama technike zastosowac?

    z gory dzieki za sugestie.
    --
    ..::Michal::..

  • 2. Data: 2004-12-21 13:55:53
    Temat: Re: Własne druki przelewu na FV ?
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    Użytkownik "..::Michał::.." <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oni maja 2 (duzy i maly) oraz miejsce na stempel banku na FV ( czyli 3
    > odcinek dla wplacajacego) czy moge ta sama technike zastosowac?

    Raczej tak, bo obecnie już wszystkie przelewy chodzą elektronicznie, czyli
    ten kwitek jest klepany do komputera w banku czy na poczcie.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2004-12-21 15:27:06
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik ..::Michał::.. napisał:

> [...]
    > plik z gotowym druczkiem w formacie Corela. wiec nic tylko isc do drukarni

    Parametry techniczne formularza polecenie przelewu/wpłata gotówkowa
    określa Polska Norma, PN-F-01101 "Bankowość i pokrewne usługi finansowe
    - Wzory formularzy bankowych - Wzór formularza polecenia przelewu /
    wpłaty gotówkowej (W/P)".

    Więcej -
    http://www.kir.com.pl/aktualnosci.nsf/0/84241b6a103f
    bfb8c1256b82002f2219/$FILE/Poradnik%20v2.5.pdf

    M.

  • 4. Data: 2004-12-21 18:40:40
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    ..::Michał::.. wrote:
> [...]
    > Ludizm to bardzo ułatwi sprawe placenia, ja bede mial szybciej
    > pieniadze bo ludzi nie bedzie odstaszal fakt wypisywania tego druczku

    I dobrze przemyśl ten wzór, bo na niezgodnym
    formularzu mogą gdzieś nie chcieć przyjąć wpłaty,
    albo przyjmą z jakąś dopłatą za niestandardowy druk.
    I ludziki mogą Cię przeklinać, że albo nie mogą
    zapłacić, albo płacą więcej przez Ciebie.