  • 1. Data: 2004-12-21 13:41:42
    Temat: zdobywanie danych osobowych prze zOFE
    Od: "Arek P." <a...@i...szczecin.wytnij_to.pl>

    Witam.

    Znajoma otrzymala pismo z ZUS, ze nie jest jeszcze zapisana do OFE i
    jesli nie podpisze umowy z zadnym w okreslonym terminie to zostanie
    przypisana wg. losowania.

    Moje pytanie jest zwiazane z telefonem pewnego przedstawiciela OFE do
    mojej znajomej. W dzien po otrzymaniu pisma zadzwonil do niej
    przedstawiciel jednego z OFE ... pytanie skad mial namiary. ZUS
    oficjalnie twierdzi, ze nie udostepnia takich danych. W zakladzie pracy
    nikt nie wie o tym, ze znajoma nie byla jeszcze zapisana do zadnego.

    Czy ktos sie spotkal z takim handlem danymi osobowymi? Czy cos mozna w
    zwiazku z tym zrobic? Uwazam, ze to ktos z ZUS mial interes w tym zeby
    dane te sprzedac ...

    Arek

    "Internet Explorer służy do przeglądania internetu z Twojego komputera i
    na odwrót"

  • 2. Data: 2004-12-21 13:59:07
    Temat: Re: zdobywanie danych osobowych prze zOFE
    Od: "Maciek" <j...@K...wp.pl>

    heh normalne u mojej dziewczyny sprawa wygladala identycznie. w dniu kiedy
    dostala informacje ze nie jest zapisana do zadnego funduszu, zadzwonil
    uprzejmy pan z NN i zaproponowal....
    Pojde dalej i powiem tak: ja nie wybralem sobie zadnego, zdalem sie na
    laskie ZUS w losowaniu, wybrali mi cos tam ...
    moje zdziwienie bylo wielkie kiedy okazalo sie ze paru moich kolegow dostalo
    identyczne zawiadomienia, oni takze nic nie wybrali, i dokladnie zostali
    wylosowani przez ten sam fundusz. Strasznie dziwny zbieg okolicznosci
    niepradaz?????

  • 3. Data: 2004-12-21 14:04:59
    Od: "Arek P." <a...@i...szczecin.wytnij_to.pl>

    Maciek wrote:
> [...]
    > identyczne zawiadomienia, oni takze nic nie wybrali, i dokladnie zostali
    > wylosowani przez ten sam fundusz. Strasznie dziwny zbieg okolicznosci

    Wychodzi na to, ze NN 'jakims cudem' idealnie trafia w potencjalnych
    klientow. Na poczatku nie podalem nazwy OFE aby nie bylo, ze nagonke robie.

    A do ktorego trafiles?

  • 4. Data: 2004-12-21 14:07:23
    Od: "Arek P." <a...@i...szczecin.wytnij_to.pl>

    Maciek wrote:
    > heh normalne u mojej dziewczyny sprawa wygladala identycznie. w dniu kiedy
    > dostala informacje ze nie jest zapisana do zadnego funduszu, zadzwonil
    > uprzejmy pan z NN i zaproponowal....

    Wlasnie zauwazylem dodatkowy 'przypadek' ... po Twoim hoscie widze, ze
    rowniez jestes ze Szczecina. Czy Twoja dziewczyna rowniez w Szczecinie
    dostala propozycje z NN?

  • 5. Data: 2004-12-21 21:32:09
    Od: tomb <f...@f...gov>

> [...]
    > identyczne zawiadomienia, oni takze nic nie wybrali, i dokladnie zostali
    > wylosowani przez ten sam fundusz. Strasznie dziwny zbieg okolicznosci

    Bo te losowania wcale nie są losowe. Prawdopodobieństwo wylosowania
    funduszu X jest bezpośrednio zależne od jego udziału w rynku. W
    losowaniu każdy fundusz dostaje tyle osób, aby dokładnie odpowiadało to
    jego udziałowi w rynku. Czyli najwięksi dostają z losowania najwięcej
    nowych klientów.