    From: "..::Michał::.." <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Własne druki przelewu na FV ?
    Date: Tue, 21 Dec 2004 14:48:39 +0100
    Sender: u...@o...pl@83.16.113.210

    witam grupowiczow.

    Chce zrobic prezent moim klientom i na drukach faktur za abonament
    wydrukowac w drukarni druczki przelewu. cos w sitco jest na rachunkach
    tepsy lub innych GSM.
    Ludizm to bardzo ułatwi sprawe placenia, ja bede mial szybciej pieniadze bo
    ludzi nie bedzie odstaszal fakt wypisywania tego druczku i braku czasu.

    znalazlem w sieci dokument ktory wypisuje jakie kryeria i normu powinien
    taki druczek posiadac (odnosnie kolorów, czcionek i tresci) oraz znalazlem
    plik z gotowym druczkiem w formacie Corela. wiec nic tylko isc do drukarni
    zeby narobil tych blankietow.

    Ale czy to jest legalne? czy ja moge na FV taki blankiety drukowac?
    moze tepsa ma jakas umowe z bankami lub cos takie?
    problem nie jest tylko z wlasnym drukiem ale takze z iloscią odcinków.
    oni maja 2 (duzy i maly) oraz miejsce na stempel banku na FV ( czyli 3
    odcinek dla wplacajacego) czy moge ta sama technike zastosowac?

    z gory dzieki za sugestie.
    --
    ..::Michal::..