  • 1. Data: 2004-12-21 13:08:03
    Temat: wynajem-wypowiedzenie-eksmisja
    Od: b...@p...onet.pl

    Jeżeli mieszkam w mieszkaniu lokatorskim kwaterunkowym w prywatnej kamienicy i
    np. nie płacę czynszu - to po jakim czasie grozi eksmisja - w świetle wchodzącej
    od stycznia 2005 roku ustawy?

    Ponadto mam pytanie - jeżeli zdecyduję się wypowiedzieć umowę najmu
    (wypowiedzieć stosunek najmu) - to jaki mam ustawowy okres wypowiedzenia?

    I jeszcze - a jeżeli właściciel zdecyduje się wypowiedzieć mi umowę najmu - to
    jaki mi przysługuje ustawowo okres wypowiedzenia - bo dawniej było 3 lata - a teraz?

    Demagogio - z góry dziękuję za wyczerpującą odpowiedź.

  • 2. Data: 2004-12-22 07:14:53
    Temat: Re: wynajem-wypowiedzenie-eksmisja
    Od: b...@p...onet.pl

> [...]
    > jaki mi przysługuje ustawowo okres wypowiedzenia - bo dawniej było 3 lata - a

    Widzę, że nadal nikt nic nie wie na ten temat.

  • 3. Data: 2004-12-22 12:40:26
    Od: " " <d...@N...gazeta.pl>

    b...@p...onet.pl napisał(a):

    > cej

    > teraz?
    > >

    > Widzę, że nadal nikt nic nie wie na ten temat.

    O żesz! Przecież umówiliśmy się na dziś na gadu-gadu. Już skompilowałam
    dostępny materiał i cośkolwiek wiem. Do wieczora.
    demagogia z www.forumprawne.org