  • 1. Data: 2004-12-21 13:56:35
    Temat: Przyjecie pisma czy to obowiazek
    Od: "dzik" <p...@w...pl>

    Witam

    Mam przejscia z gwarancja na samochod, gwarancja konczy sie za kilka dni.
    Poniewaz napraw nie doczekalem sie to spisalem usterki i zanioslem do firmy.
    Handlowiec odmowil przyjecia, przyszedl wspolwlasciciel i przyjal pismo
    ale powiedzial ze nie potwierdzi tego na kopii.
    Czy ma obowiazek przyjecia? W ktorym kodeksie szukac stosownego zapisu.
    Firma nie powazna i mam zamiar napisac o nich do PIHu
    Na wykonane naprawy nie napisali zadnego papierka i nie chca na to dac
    gwarancji.
    Pismo wyslalelem poleconym z potrwierdzeniem przyjecia ale mam wrazenie ze
    mieli obowiazek poswiadczyc przyjecie.

    Pozdrawiam

    Piotr

  • 2. Data: 2004-12-21 15:34:22
    Temat: Re: Przyjecie pisma czy to obowiazek
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

> [...]
    > gwarancji.
    > Pismo wyslalelem poleconym z potrwierdzeniem przyjecia ale mam wrazenie ze

    moim zdaniem powinienes wyslac pismo listem poleconym, odmowa jest równoznaczna
    z uznaniem pisma za doręczone.
    pozdr.

  • 3. Data: 2004-12-21 19:03:47
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 21 Dec 2004 14:56:35 +0100, dzik naskrobał(a):

    nie ma obowiązku

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-12-21 21:15:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości

    > nie ma obowiązku

    Jeśli potraktować owo pismo jako reklamację, to ma obowiązek. a inaczej tego
    potraktować chyba nie można. Nawet, jak rzeczona reklamacja jest pozbawiona
    podstaw faktycznych, bo chyba akurat nie o to chodzi.

  • 5. Data: 2004-12-22 08:28:44
    Od: "dzik" <p...@w...pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message

> [...]
    pozbawiona
    > podstaw faktycznych, bo chyba akurat nie o to chodzi.

    Tak to bylo opisane.
    Chcieli mi wmowic ze wszystko ok, rozpatrza maja kopie itp.
    Chodzilo im tylko zeby reklamacja nie wplynela w terminie.

    Pozdro

    Piotrek