  • 91. Data: 2013-09-05 13:42:02
    Temat: Re: Włamanie na konto bankowe internetowe.
    Od: Paweł <pawelpmalpa@o2kropkapl>

    W dniu 2013-09-05 03:29, p47 pisze:

    > Uzupełniając konkretami:
    > 1. napisać pismo do banku żądające wyrównania strat
    > 2. zgłosić przestępstwo na policję, -koniecznie!
    > 3. zgłosić sprawę np. w formie odpisów pkt 1 i 2) do KNF,- wprawdzie
    > niby nic bezpośrednio do rzeczy nie mają, ale nie do konca, no i nie
    > zaszkodzi,- to dźwignia na bank, ze KNF powiadomiona, ze nie zabezpiecza
    > interesów klientów
    > 4. w razie obstrukcji banku skarga do rzecznika praw klientów banku (czy
    > jak to się nazywa oficjanie),
    > 5. na końcu arbitraż lub sąd powszechny

    Sprawę zgłosiłem na policję dzień po włamaniu się do mnie na konto.Do
    banku napisałem reklamację i odpisano mi na nią :

    "Jak wynika z otrzymanych przez Pana wyjaśnień sytuacja jest związana
    prawdopodobnie z zainstalowaniem na Pana komputerze wirusa Trojan
    Citadel lub Zitmo o którym bank 'nazwa banku' informował klientów już
    wcześniej wystawiając stosowny komunikat na stronie itd.
    W związku z zaistniałą sytuacją powinien Pan skierować sprawę na policje
    o podejrzeniu popełnienia przestępstwa jako osoba poszkodowana. Dowód
    przestępstwa czyli zainstalowane złośliwe oprogramowanie dzięki któremu
    doszło do włamania na Pana rachunek znajduje się na komputerze na którym
    dokonywał Pan logowania.
    W przedmiotowej sprawie nie mamy informacji , że doszło do złamania
    zabezpieczeń stosowanych do ochrony serwera banku 'nazwa banku'"

  • 92. Data: 2013-09-05 13:48:28
    Od: Paweł <pawelpmalpa@o2kropkapl>

    W dniu 2013-09-05 13:42, Paweł pisze:

> [...]
    > W przedmiotowej sprawie nie mamy informacji , że doszło do złamania
    > zabezpieczeń stosowanych do ochrony serwera banku 'nazwa banku'"

    Teraz jak ktoś dobrze napisał wyślę pismo do banku żądające wyrównania strat

  • 93. Data: 2013-09-05 13:54:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.09.2013 13:48, Paweł pisze:

    > Teraz jak ktoś dobrze napisał wyślę pismo do banku żądające wyrównania
    > strat

    Dobrze?? Ten zdrajca, kłamca i poszukiwany przez prokuraturę oszczerca
    tylko ciebie podpuszcza!

    On od ponad roku awanturuje się o jeden zawór z warszawskimi wodociągami
    - zawór, który najpierw sam im oddał (twierdzi, że omyłkowo).

  • 94. Data: 2013-09-05 14:00:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Wrażenie możesz mieć dowolne głupie.

    Dziękuję.

    > Ale nie masz prawa wypowiadać się w moim imieniu. Tylko w swoim.

    A gdzież się wypowiadalem w Twoim imieniu?

    > Dociera to wreszcie do ciebie, durny dzwońcu?

    O jak ładnie, Andrzej w pełnej krasie...

    > Ja np. mogę mieć wrażenie, że jesteś niedorozwiniętym umysłowo
    > pacjentem szpitala psychiatrycznego.

    Oczywiście ze możesz. Mało to co prawda mówi o mnie, duzo o Tobie, ale
    przeciez nie bede ci zabraniał.

    A ja coś takiego o Tobie stwierdziłem?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 95. Data: 2013-09-05 14:00:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Procedury mogą trwać nawet rok (tak jak mi trwają z tą mendą p47).
    >
    > Dlaczego utrudniasz? Boisz się sprawiedliwości?

    Jakie procedury, jakie utrudnianie?
    Złóż zawiadomienie do prokuratury, nastepnego dnia zjawie sie aby złożyc
    wyjasnienia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 96. Data: 2013-09-05 14:17:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.09.2013 14:00, Budzik pisze:

    > Dziękuję.

    Mi nie dziękuj. Ja za twoją głupotą nie stoję.

    > A gdzież się wypowiadalem w Twoim imieniu?

    4 września, 11:32:
    "Dla Andrzeja każdy oszukany czy okradziony to debil i oferma."

    Cóż, tak samo jak dla ciebie każde dziecko to obiekt seksualny.

    [ciach]

    > A ja coś takiego o Tobie stwierdziłem?

    Patrz wyżej.

    Czyżbyś teraz się chciał tłumaczyć twoimi problemami językowymi?
    Widocznymi m.in. kiedy nie odróżniasz słowa "Ziemia" (planeta) od słowa
    "ziemia" (podłoże, gleba).

  • 97. Data: 2013-09-05 14:22:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Jakie procedury, jakie utrudnianie?
    > Złóż zawiadomienie do prokuratury, nastepnego dnia zjawie sie aby złożyc
    > wyjasnienia.

    No to może żeby zaoszczędzić czasu przejedziesz się na komisariat,
    spotkamy się tam i wylegitymujesz się w obecności funkcjonariusza.

    Spiszę sobie swoje dane i nie będę musiał czekać pół roku na zakończenie
    czynności przez prokuraturę.

  • 98. Data: 2013-09-05 14:33:43
    Od: Paweł <pawelpmalpa@o2kropkapl>

    W dniu 2013-09-05 13:54, Andrzej Lawa pisze:

    > Dobrze?? Ten zdrajca, kłamca i poszukiwany przez prokuraturę oszczerca
    > tylko ciebie podpuszcza!

    A co mam czekać na wyjaśnienia policji...

  • 99. Data: 2013-09-05 14:40:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.09.2013 14:33, Paweł pisze:

    > A co mam czekać na wyjaśnienia policji...

    Pewnie, może to i lepiej dla samopoczucia cokolwiek robić, ale to lepiej
    tylko dla samopoczucia.

    Umowę z regulaminem przeczytałeś? Były jakieś umówione zasady
    bezpieczeństwa, które złamali?

  • 100. Data: 2013-09-05 16:19:15
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-09-05 08:23, Andrzej Lawa pisze:

    > Napisał poszukiwany przez prokuraturę zdrajca, oszczerca i gówno w
    > błyszczącym dresie.

    Jak widać "pod celą" he,he, uczą nie tylko prawa;-), ale i języka..
    ;-))