  • 1. Data: 2013-09-03 12:44:47
    Temat: aktualizacja danych w KRS
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    Witajcie,

    nie wiem, czy do końca to poprawna grupa dla mojego pytania,
    ale jest to związane ze sądami.

    Otóż mam zarejestrowaną sp. z o.o.

    Wg wymagań sądu, dostarczyłem wzory podpisów,
    nip regon i inne pierdoły, na ichniejszych formularzach.

    Z tego co doczytałem w sieci, sąd ma 14 dni na wprowadzenie zmian,
    o ile nie było błędów.

    Mija już miesiąc od uzupełnienia danych,
    a w KRS widoczne są tylko dane rejestrowe,
    które zostały uzupełnione przy zakładaniu spółki
    przez S24 (przez internet).

    Pytanie jest następujące,
    zakładam, że skoro do dziś nie dostałem
    informacji, że coś jest nie tak,
    to dane powinny być już uzupełnione w KRS(w internecie)?

    I jak często baza KRS jest aktualizowana?

    za pomoc z góry dziękuję

    pozdrawiam
    gadacz

  • 2. Data: 2013-09-03 18:34:53
    Temat: Re: aktualizacja danych w KRS
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 03 wrz 2013 12:44, gadacz pisze:
> [...]
    > nip regon i inne pierdoły, na ichniejszych formularzach.
    >
    > Z tego co doczytałem w sieci, sąd ma 14 dni na wprowadzenie zmian,

    Teoria. Weź poprawkę choćby na okres urlopowy, nie mówiąc o standardowym
    obłożeniu sądów. Standardowo czeka się kilka tygodni (1-1,5 miesiąca).
    Jak miałeś wezwanie do uzupełnienia braków, to będzie się dłużyć jeszcze
    bardziej.

> [...]
    > zakładam, że skoro do dziś nie dostałem
    > informacji, że coś jest nie tak,
    > to dane powinny być już uzupełnione w KRS(w internecie)?

    Założenie błędne. Albo jest OK i po prostu czekasz na kolejkę albo jest
    do poprawki i albo sąd jeszcze tego nie przemielił albo już przemielił i
    czekasz na listonosza, który Ci doręczy pismo o tym, że trzeba coś poprawić.

    > I jak często baza KRS jest aktualizowana?

    Nie wiem, ale strzelam, że poślizg wynosi nie więcej niż 24 godziny.

    --
    .B:artek.

  • 3. Data: 2013-09-05 19:56:12
    Od: "agusia" <a...@o...pl>

    Zadzwoń do Sądu i dowiesz się na jakim etapie jest wniosek.
    Wprowadzanie zmian w KRS może trwać i kilka miesięcy.
    --
    Pozdrawiam

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirus