  • 1. Data: 2013-09-03 10:13:37
    Temat: czy mozna zadac karnych odsetek?
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    Witam
    czy ktos z was moze mi powiedziec czy moge zadac karnych odsetek od firmy
    ktora spoznia sie z platnoscia za wystawione faktury przeze mnie w sytuacji
    gdy w podpisanej umowie miedzy mna a ta firma nie ma bezposrednio zadnego
    punktu mowiacego o takiej sytuacji.
    Jedynym punktem umowy na ktory moge sie powolac jest punkt ktory brzmi " w
    syutacjach niekoreslonych niniejsza umowa obowiazują postanowienia Kodesku
    Cywilnego".
    Bede wdzieczny za odpowiedz.
    Przemek

  • 2. Data: 2013-09-03 10:15:20
    Temat: Re: czy mozna zadac karnych odsetek?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-03 10:13, Przemek pisze:
> [...]
    > syutacjach niekoreslonych niniejsza umowa obowiazują postanowienia Kodesku

    Jeśli dłużnik pozostaje w zwłoce (minął termin płatności faktury),
    należą Ci się odsetki ustawowe.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-09-03 10:17:00
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    >W dniu 2013-09-03 10:13, Przemek pisze:
    > Jeśli dłużnik pozostaje w zwłoce (minął termin płatności faktury), należą
    > Ci się odsetki ustawowe.

    Liwiuszu a ile one wynoszą obecnie?
    Przemek

  • 4. Data: 2013-09-03 10:19:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-03 10:17, Przemek pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Liwiuszu a ile one wynoszą obecnie?
    > Przemek

    Google wie.
    13%.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2013-09-03 10:22:51
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    > Google wie.
    > 13%.

    Dziekuje bardzo.
    Przemek

  • 6. Data: 2013-09-04 00:31:15
    Od: gadacz <g...@o...pl>

> [...]
    > syutacjach niekoreslonych niniejsza umowa obowiazują postanowienia Kodesku

    Przemku, odpowiedź już dostałeś.
    Ale dlaczego kurwa mać, nie używasz interpunkcji...
    czytać się nie da :/

    pozdrawiam
    gadacz