  • 1. Data: 2013-09-03 12:19:07
    Temat: Wyrok Katarzyny W.: więzienie plus ogromna opłata sądowa
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Katarzyna W dostała 25 lat i 118 tys zł kosztów do zapłacenia.

    Czy to normalna praktyka, że w sprawach o zabójstwo morderca płaci
    koszty sądowe? I dlaczego takie wysokie?

    Dziwne, dziwne...

    --
    MN

  • 2. Data: 2013-09-03 12:29:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.09.2013 12:19, Marcin N pisze:
    > Katarzyna W dostała 25 lat i 118 tys zł kosztów do zapłacenia.
    >
    > Czy to normalna praktyka, że w sprawach o zabójstwo morderca płaci
    > koszty sądowe?

    A dlaczego miałby nie płacić??

    > I dlaczego takie wysokie?

    Wysokie??

    > Dziwne, dziwne...

    To ty jakiś dziwny jesteś.

  • 3. Data: 2013-09-03 12:31:32
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-09-03 12:19, Marcin N pisze:
    > Katarzyna W dostała 25 lat i 118 tys zł kosztów do zapłacenia.
    >
    > Czy to normalna praktyka, że w sprawach o zabójstwo morderca płaci
    > koszty sądowe? I dlaczego takie wysokie?
    >
    > Dziwne, dziwne...

    Moim zdaniem - to krok w stronę normalności.
    A kto Twoim zdaniem ma płacić? Ja? (Ty - jak chcesz, to płać)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 4. Data: 2013-09-03 12:47:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > Czy to normalna praktyka, że w sprawach o zabójstwo morderca płaci
    > koszty sądowe? I dlaczego takie wysokie?

    A detektyw Sutkowski jak zwykle się ośmiesza:

    "Zdaniem Krzysztofa Sutkowskiego "każdy inny sąd w Polsce" zastosowałby
    łagodniejszy wymiar kary - skazałby ją nie 25, ale 20 lat więzienia."

    Podczas gdy nie ma takiej kary jak 20 lat pozbawienia wolności.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2013-09-03 12:52:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.09.2013 12:47, Liwiusz pisze:

> [...]
    > łagodniejszy wymiar kary - skazałby ją nie 25, ale 20 lat więzienia."
    >
    > Podczas gdy nie ma takiej kary jak 20 lat pozbawienia wolności.

    Może odliczył VAT? ;)

  • 6. Data: 2013-09-03 13:00:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Katarzyna W dostała 25 lat i 118 tys zł kosztów do zapłacenia.
    >
    > Czy to normalna praktyka, że w sprawach o zabójstwo morderca płaci
    > koszty sądowe? I dlaczego takie wysokie?
    >
    > Dziwne, dziwne...

    W sumie dlaczego nie? I dlaczego dziwne?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

  • 7. Data: 2013-09-03 13:03:58
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-09-03 13:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail m...@o...pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > W sumie dlaczego nie? I dlaczego dziwne?

    Nie wiem. Spotkałem się z tym pierwszy raz - dlatego pytam.

    --
    MN

  • 8. Data: 2013-09-03 13:08:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.09.2013 13:03, Marcin N pisze:

    > Nie wiem. Spotkałem się z tym pierwszy raz - dlatego pytam.

    A ile razy zostałeś już skazany? ;->

  • 9. Data: 2013-09-03 13:58:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Nie wiem. Spotkałem się z tym pierwszy raz - dlatego pytam.

    Jak dla mnie to w koncu słysze o jakims rozsądnym wyroku adekwatnym do
    popełnionego czynu.
    Rosądnym zarowno w kwestii czasu jak i kosztów.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 10. Data: 2013-09-03 14:01:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-03 13:58, Budzik pisze:
> [...]
    > popełnionego czynu.
    > Rosądnym zarowno w kwestii czasu jak i kosztów.

    Przecież koszty szły w miliony, a tu jakieś śmieszne 100 tysięcy.

    --
    Liwiusz