    From: mOOhozol <U...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Włamanie do pokoju hotelowego podczas snu
    Date: Mon, 26 Sep 2005 22:00:50 +0200

    > nie maja obowiazku zwrocic bo to nie ich wina, pogadaj z dyrektorem, jak to
    > dobry
    > hotel to w ich interesie bedzie anulowanie tej oplaty.
    Dobry hotel. Z dyrektorką rozmawiałem. Usłyszałem słowa ubolewania. Zero
    innych propozycji (stąd pomysł wynajęcia adwokata).

    Tak jak ktoś napisał, strachu najedliśmy się niemało. Ktoś obcy łaził po
    pokoju. Odnoszę wrażenie, że sztuczka polegała na tym, by wynieść
    torebkę/portfel bez śladu. Rano pewnie byśmy pomyśleli, że zostawiliśmy
    w restauracji albo na spacerze i tyle. Do głowy nam by nie przyszło, że
    zostaliśmy ograbieni. Nie zdziwiłbym się, gdyby ktoś tak już stracił
    gotówkę.
    KW