  • 61. Data: 2007-12-19 07:39:08
    Temat: Re: Wlamanie do domu
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Tue, 18 Dec 2007 23:05:23 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Zdecydowanie nie. Możesz trafić na złodzieja analfabetę albo ślepego :-)

    No to ma pecha, zly zawod sobie wybral:)

    A powaznie, to uwazam, ze wystarczajacym zabezpieczeniem jest to, ze dom
    jest zamkniety.

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 62. Data: 2007-12-19 07:41:49
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Wed, 19 Dec 2007 00:24:15 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Faktycznie, zagalopowałem się. Zastosowanie będą miały przepisy dotyczące
    > budynków. Te przewidują obarierowanie dziur.

    No to jest bariera - ogrodzenie wokol domu.

  • 63. Data: 2007-12-19 07:46:57
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Wed, 19 Dec 2007 08:08:52 +0100, Sowiecki Agent napisał(a):

    > ale to przeczy tej teorii, przeciez byl na jej terenie. Wiec co ma do
    > teo fakt czy tam wtargnal?

    Ma znaczenie, poniewaz nie mozna sobie zaprosic kogos do siebie, a pozniej
    go odstrzelic, prawda?
    Generalnie chodzi o wysoka ochrone miru domowego.
    Podobny projekt byl u nas wysmiewany, bo niby obrona konieczna wystarczy.
    Otoz nie wystarczy. Po wtargnieciu bandzior powinien liczyc sie z tym, ze
    zostanie powstrzymany wszelkimi dostepnymi srodkami, a nie adekwatnymi.

  • 64. Data: 2007-12-19 10:27:11
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Icek" <i...@d...pl> wrote
    > mam nadzieje ale malo to prawdopodobne

    Jeśli był podejrzanym w tej sprawie, a nawet jeśli nie udało się go skazać,
    to zarówno on jak i przestępstwo będzie w policyjnej bazie. Zawsze to jakaś
    cegiełka, będzie już znany Policji, może dzięki temu kiedyś zostanie złapany
    przy grubszej sprawie, a miejsce przestępstwa będzie bardziej nasycone
    patrolami.
    Dwa, że mógł się poddać dobrowolnie karze i nie było sprawy, może dostał
    zawiasy. Wtedy jego dane będą w rejestrze karnym, kolejny wybryk skutkuje
    tym, że już tak łagodnie potraktowany nie będzie, a może nawet mu te zawiasy
    odwieszą. Spokojnie, kamyczek do kamyczka, a chwast zwiędnie lub sam się
    wyrwie. Najpierw kartka żółta potem czerwona. Gratuluję odwagi, dobrze, że
    go złapałeś.

  • 65. Data: 2007-12-19 13:45:57
    Od: pit <p...@w...pl>

    Piotr [trzykoty] pisze:
> [...]
    > to zarówno on jak i przestępstwo będzie w policyjnej bazie. Zawsze to jakaś

    Niby tak, kamyczek do kamyczka, ziarnko do ziarnka.
    Ale czesto slyszy sie, ze zatrzymany/zlapany przestepca byl dobrze znany
    Policji, albo ze juz byl wczesniej skazywany za takie albo inne czyny.

    I jak widac, nadal jest za to lapany i skazywany.
    wiec nie wszyscy przejmuja sie wpisami do kartotek, pojdzie do wiezienia
    na pol roku, wroci i bedzie robil dalej to samo.

    To jest uogolnienie, bo sa ludzie, na ktorych to dziala i zaprzestaja
    jakiegos procederu. Tylko nie wiadomo ilu przestalo danego procederu a
    ilu nie dalo sie zlapac drugi raz ;)

    pozdr
    pit

  • 66. Data: 2007-12-19 15:44:49
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Ma znaczenie, poniewaz nie mozna sobie zaprosic kogos do siebie, a pozniej
    > go odstrzelic, prawda?

    Tu takiej sytuacji nie bylo, twiedrzisz ze to bylo powodem oskarzenia
    tejze osoby? To mozna latwo sprawdzic.

    wedlug nowelizacji podejrzanego zbigniewa z. wystarczyloby powiedziec
    spierd. a w przypadku kilkusekdundowego braku reakcji bezkarnie zamordowac.

    > Generalnie chodzi o wysoka ochrone miru domowego.
    > Podobny projekt byl u nas wysmiewany,

    bo ci co go porponuja to zwykli intelektualni ignoranci bez wyobrazni,
    zreszta takze ingorancji co do obowiazujacego stanu prawnego.

    bo niby obrona konieczna wystarczy.
    > Otoz nie wystarczy.

    wystarczy, chyba ze ktos ma zerowa wiedze w tym temacie

    Po wtargnieciu bandzior powinien liczyc sie z tym, ze
    > zostanie powstrzymany wszelkimi dostepnymi srodkami, a nie adekwatnymi.

    a teraz zapraszam na http://www.ZbigniewZiobro.ORG > obrona koneiczna ,
    gdzies od 3,4 strony zaczynaja sie wyroki sadu najwyzszego. Prcezytaj a
    pozniej krytykuj cos o czym pojecia nie masz.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    .. Czy ta kobieta jest pasożytem:

  • 67. Data: 2007-12-19 18:08:38
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "pit" <p...@w...pl> wrote
> [...]
    >
    > To jest uogolnienie, bo sa ludzie, na ktorych to dziala i zaprzestaja
    > jakiegos procederu. Tylko nie wiadomo ilu przestalo danego procederu a ilu

    No cóż... żadna machina nie ma 100% sprawności.

  • 68. Data: 2007-12-19 20:05:53
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Wed, 19 Dec 2007 16:44:49 +0100, Sowiecki Agent napisał(a):

    > wystarczy, chyba ze ktos ma zerowa wiedze w tym temacie

    Nie uwazasz, ze dom powinno sie chronic szczegolnie?
    Przynajmniej w domu ludzie powinni sie czuc bezpiecznie.
    A co mozna w tej chwili zrobic, kiedy przyuwazy sie wlamujacych sie
    bandziorow? Schowac sie z dziecmi w szafie i drzec.
    Mysle tez, ze kazdy powinien miec prawo do posiadania i uzycia broni
    dlugiej na swojej posesji bez zadnych specjalnych zezwolen.

  • 69. Data: 2007-12-19 21:02:03
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    Rafal Jezak napisał(a):

    > Ja też, jest mieszkanie, nie dom, nie ma nikogo prócz psa, który np. nie
    > szczeka jak ktoś się kreci, złodziej się włamuje a pies go rzuca mu się
    > szyje, wiadomo, jak to jakiś amstaf to po facecie, co wtedy?

    Wtedy oszczędzisz na Pedigree Pal w czasie świąt :-)

    chester

  • 70. Data: 2007-12-19 22:44:23
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> wrote
> [...]
    > Mysle tez, ze kazdy powinien miec prawo do posiadania i uzycia broni
    > dlugiej na swojej posesji bez zadnych specjalnych zezwolen.

    Co tym ludziom chyba politycy populiści zaszczepili ten strach, obrona
    posesji, twierdza... etc. Wielkrotnie większe prawdopodobieństwo jest, że
    Cię obrobią na ulicy niż włamywać na posesje pod Twoją obecność. Czy nasze
    domy są aż tak zagrożone...?