  • 51. Data: 2007-12-18 21:36:27
    Temat: Re: Wlamanie do domu
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Tue, 18 Dec 2007 17:32:44 +0100, Sowiecki Agent napisał(a):

    > pytanie jak to sie stalo ze znalzazl sie pod ocena tego jury skoro jest
    > to prawnie dozwolone?

    Trzeba sprawdzic, czy gosciu wtargnal, czy nie.

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 52. Data: 2007-12-18 22:05:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    x.googlegroups.com...

    > Czy napis "Wstep wzbroniony" jest odpowiednim zabezpieczeniem?

    Zdecydowanie nie. Możesz trafić na złodzieja analfabetę albo ślepego :-)

  • 53. Data: 2007-12-18 22:06:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:fk8548$5sl$1@z-news.pwr.wroc.pl...

    > We własnym domu? Jak to niezabezpieczeniem? Przecież zabezpieczył,
    > zamknął obiekt na za klucz, tak aby postronni nie weszli? To co, miał
    > taśmą ogrodzić część pomieszczenia we własnym, zamkniętym domu??

    Co ja Ci na to poradzę, ze przepisy BHP opisują dokładnie, jak to powinno
    być zabezpieczone.

  • 54. Data: 2007-12-18 22:40:42
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > czego oczekiwales?

    wyroku w 48h i wsadzenia za kratki. Jezeli pierwszy raz to na 14 dni, jezeli
    kazdy kolejny to po 300 dni wiecej.

    > sugerujesz ze nie mial zadnej sprawy?

    i co? zawiasy ? klapsa od mamy? grzywna 500 zlotych ? czy moze niska
    szkodliwosc spoleczna bo niczego nie ukradl (bo go zatrzymalem) ?

    Gdyby byla sprawa to pewnie bym zostal wezwany jako ten co go zlapal.

    Icek

  • 55. Data: 2007-12-18 22:41:25
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > A co, Policja ma w Polsce uprawnienia do zamykania w więzieniach, co...?
    > Totalitaryznm?
    > Zatrzymali, zabezpieczyli dowody, przesłuchali, nie było podstaw do
    dalszego
    > aresztowania (które jest wyjątkiem, dla dobra sprawy, gdy jest obawa
    > matactwa itp), bo nie można więzić bez wyroku. Spokojnie, pewnie miał
    > sprawę, może został skazany. Coś w jego kartotece i tak zostanie, to mu
    > życie nieco uprzykrzy.

    mam nadzieje ale malo to prawdopodobne

    Icek

  • 56. Data: 2007-12-18 23:19:48
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Co ja Ci na to poradzę, ze przepisy BHP opisują dokładnie, jak to powinno
    > być zabezpieczone.

    Jeżeli przyjąć, że dom, do którego złodziej się włamuje to jego miejsce
    pracy, to rzeczywiście przepisy B(ezpieczeństwo i) H(igiena) P(racy) w
    takim lokalu obowiązują. Pozostaje otwarte pytanie, kto jest pracodawcą
    i kto powinien przygotować należycie miejsce pracy przed dopuszczeniem
    do niego pracownika? No bo chyba nie właściciel domu?

    andy_nek

  • 57. Data: 2007-12-18 23:24:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Kłos" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kto powinien przygotować należycie miejsce pracy przed dopuszczeniem do
    > niego pracownika? No bo chyba nie właściciel domu?

    Faktycznie, zagalopowałem się. Zastosowanie będą miały przepisy dotyczące
    budynków. Te przewidują obarierowanie dziur.

  • 58. Data: 2007-12-18 23:48:24
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    > Za spowodowanie śmierci, czy jakiegoś tam innego uszkodzenia
    > ciała.Podłączając klamkę co najmniej sie godził, ze ktoś zostanie porażony
    > prądem.

    Było już w naszym pokomunistycznym kraju kilka takich spraw, które
    zakończyły
    się szczęśliwie dla obrońców mienia.

    Jedna głośna sprawa w Trójmieśnie z zaminowanym samochodem płapką. Facetowi
    ukradli po kolei z domu dwa nowe samochody, trzeci był co prawda już starszy
    ale
    zaminowany, złodzieje byli w chyba dobrym "transie" i wylecieli razem z
    samochodem.
    Właściciel udowodnił że samochód był zaminowany profesjonalnie - bezpieczny
    dla osób na
    zewnątrz, był zamknięty, był oznaczony że jest zaminowany, było wewnatrz
    wygłaszane
    ostrzeżenie o zaminowaniu i o wybuchu. Złodzieje nie uwierzyli...właściciela
    puszczono wolno,
    choć musiał się tłumaczyć.

    A kontrastowo inny absurdalny przypadek jeszcze z za komuny, złodziej włamał
    się do domu i do gabinetu,
    tam leżał w szufladzie nabity pistolet, złodziej go wziął i się postrzelił.
    Winnym okazał się
    właściciel że nie zabezpieczył należycie broni.....:(

    Ostatnio idzie w dobrą stronę

    zbyszek

  • 59. Data: 2007-12-19 07:08:52
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Trzeba sprawdzic, czy gosciu wtargnal, czy nie.

    ale to przeczy tej teorii, przeciez byl na jej terenie. Wiec co ma do
    teo fakt czy tam wtargnal?

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    .. Czy ta kobieta jest pasożytem:

  • 60. Data: 2007-12-19 07:10:11
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > i co? zawiasy ? klapsa od mamy? grzywna 500 zlotych ? czy moze niska
    > szkodliwosc spoleczna bo niczego nie ukradl (bo go zatrzymalem) ?

    znaczy sie nie wiesz co sie dalej dzialo i tak dla sportu pierd. .. ?