    From: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wku kontra Firma
    Date: 22 Mar 2002 18:53:51 GMT

    Dnia 22 Mar 2002 15:22:13 +0100,
    osoba podpisana: <m...@p...onet.pl>
    napisała:
    [... dużo nieortograficznego tekstu....]

    > Szkoda że w społeczeństwie polskim jest tak wielu nie tolerancyjnych ludzi
    > któży tylko zaóważają możliwość wytknięcia komuś błedów i robienia z tego
    > dobrej zabawy.

    Nie wiem czy jesteś dysortografikiem/dyslektykiem/whatever
    Ale!
    Do większości czytników news/edytorów można podpiąć lub jest podpięty
    moduł sprawdzania pisowni. Jeśli faktycznie masz takie kłopoty to (w
    swoim interesie!) powinieneś go używać.

    Pomijam już ten drobiazg jak sprawdzanie posta przed wysłanie. Niestety
    takich tekstów jak wysłałeś na tą grupę nic nie usprawiedliwia :-(

    KJ

    --
    Math is like love -- a simple idea but it can get complicated.
    -- R. Drabek