    From: "Immersabilis" <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wizyta u dentysty i "złamanie kości zębowej".
    Date: Fri, 20 Feb 2004 18:48:30 +0100

    Witajcie!

    Dwa tygodnie temu byłem u dentysty. Po wizycie gdy mineło znieczulenie ząb
    nie przestał boleć. Po dwóch tygodniach gdu ból nie minął poszedłem dzisiaj
    do dentysty wraz ze zdjęciem rentgenowskim (wczesniej nie miałem jak, gdyż
    byłem tydzień na feriach, a następny tydzień czekałem na wizyte). I okazało
    się, że mam "złamaną kość zębową" - czyli w normalnym języku mam złamaną
    szczękę. Złamanie to nie jest na tyle poważne, żeby zakładać jakieś szyny,
    czy tym podbne rzeczy, ale przez ponad miesiąc będzie wymagało kontroli, i
    znacznego ograniczenia "używania" szczęki.

    Z prostego wniosku wynika, iż złamanie nastąpiło podczas wizyty u dentysty,
    podczac zakładania tzw. formówki - czyli coś w rodzaju formy do zęba.
    Dentysta stara się wypierać od takich zarzutów.

    Moje pytanie jest takie: czy mogę ubiegać się teraz o jakąś rekompensatę,
    lub odszkodowanie za rzecz do której doszło? Jeżeli tak to jak powinno
    wyglądać teraz moje postępowanie w tej sprawie?

    Dziękuje za odpowiedzi!
    Marek