  • 1. Data: 2002-12-07 14:32:41
    Temat: Rozwod
    Od: vika <v...@a...net>

    Witam Szanowna Grupe
    Mam pytanie, czy zna ktos adwokata od spraw rozwodowych,
    ktory nie "pusci z torbami" rencistki ?
    Sprawa jest dosc trudna i wiadomo, ze koszty beda,
    ale mozliwosci owej rencistki sa niezbyt wielkie.
    Bardzo prosze o info na grupe lub na priv.
    Pozdrawiam
    vika

  • 2. Data: 2002-12-07 14:36:27
    Temat: Re: Rozwod
    Od: vika <v...@a...net>

    Zapomnialam ,
    sprawa w Warszawie.
    vika

  • 3. Data: 2002-12-07 14:44:46
    Temat: Odp: Rozwod
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik vika <v...@a...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@a...net...
    > Witam Szanowna Grupe
    > Mam pytanie, czy zna ktos adwokata od spraw rozwodowych,
    > ktory nie "pusci z torbami" rencistki ?
    > Sprawa jest dosc trudna i wiadomo, ze koszty beda,

    po czym oceniasz ,że dla sądu będzie to trudna sprawa? myślę,że nie ma
    trudnych spraw tylko niedojrzałe strony ...

    > ale mozliwosci owej rencistki sa niezbyt wielkie.

    biorąc adwokata w takim układzie może być dla niej niekorzystne ... czy pani
    dobrze przemyślała sprawę?

    > Bardzo prosze o info na grupe lub na priv.
    > Pozdrawiam

    rencistka i koszty? chyba ,że bardzo majętna ta rencistka ...
    adwokat wiesz tu na grupie są ludzie z różnych stron i adwokata tak
    dowolnego?

    Sandra

  • 4. Data: 2002-12-07 14:45:52
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik vika <v...@a...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@a...net...
    > Zapomnialam ,
    > sprawa w Warszawie.

    :-) no własnie ...

    czyli moje wczesniejsze pytanie jest nieaktualne :-)

    Sandra