  • 1. Data: 2002-12-07 13:07:28
    Temat: od kiedy liczy sie przedawnienie
    Od: "Janusz German" <j...@N...gazeta.pl>

    Mam pytanie: Od jakiego momentu liczy sie przedawnienie (data wystawienia
    rachunku, czy moze jakiegoś ponownego wezwania do zapłaty) i kiedy następuje
    jeśli idzie o niezapłacony rachunek.
    Mam problem ( pewnie nie ja jeden ) ze "wspaniałą" firmą Cyfra +, która
    wystawiła mi rachunek za usługe, której nota bene sobie nie życzyłem
    (klasyczna zagrywka tej i wielu tego typu firm z obowiązkiem wypowiedzenia
    umowy na miesiąc przed końcem trwania umowy).
    Dzięki za ewentualne posty.
    Janusz G.

  • 2. Data: 2002-12-07 14:26:22
    Temat: Odp: od kiedy liczy sie przedawnienie
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Janusz German <j...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:assrqg$iqf$...@n...gazeta.pl...
> [...]
    > (klasyczna zagrywka tej i wielu tego typu firm z obowiązkiem wypowiedzenia
    > umowy na miesiąc przed końcem trwania umowy).

    art. 118 - 120 k.c

    Sandra