  • 1. Data: 2002-12-07 14:28:11
    Temat: bardzo pilne
    Od: "Vimo" <v...@p...onet.pl>

    Witam
    Sprawa wygląda tak: u mojej babci zameldował się trzy lata temu kuzyn nie
    mieszka tam, nigdy nie mieszkał. Nie płacił rachunków za telefon komórkowy,
    ścigali go dość długo i wczoraj do babci zadzwoniła miła pani która
    poinformowała ją że jeśli nie dług nie zostanie spłacony do poniedziałku to
    wkroczy komornik. Pytanie - Czy komornik faktycznie może zająć mienie babci
    która jest głównym lokatorem i właścicielem lokalu. Czy może przyjść i
    zabrać co mu się tylko podoba. Jak się przed tym obronić bez brania na
    siebie spłaty cudzych długów.
    pozdrawiam V

  • 2. Data: 2002-12-07 14:33:53
    Temat: Odp: bardzo pilne
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Vimo <v...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ast0dc$p45$...@n...onet.pl...
    nie
    > mieszka tam, nigdy nie mieszkał.
    > poinformowała ją że jeśli nie dług nie zostanie spłacony do poniedziałku
    > wkroczy komornik.

    co odpowiedziała babcia tej miłej kobiecie?

> [...]
    > która jest głównym lokatorem i właścicielem lokalu. Czy może przyjść i
    > zabrać co mu się tylko podoba. Jak się przed tym obronić bez brania na

    nie, wystarczy,że babcia poinformuje ,że nie mieszka ta osoba z babcią i nie
    wie gdzie obecnie przebywa...

    Sandra

  • 3. Data: 2002-12-07 14:38:12
    Temat: Re: bardzo pilne
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Vimo wrote:
    [..]
    > Jak się przed tym obronić bez brania na siebie spłaty cudzych długów.

    Niech babcia poprosi tą miłą panią by komornik przyniósł ze sobą
    ciasteczka, a babcia przygotuje herbatkę.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 4. Data: 2002-12-07 14:53:36
    Od: "Vimo" <v...@p...onet.pl>

    > Pytanie - Czy komornik faktycznie może zająć mienie babci
    >
    > nie, wystarczy,że babcia poinformuje ,że nie mieszka ta osoba z babcią i
> [...]
    babcia tak właśnie powiedziała, ale oni twierdzą że to nie ma znaczenia i
    przyjdą do niej i zabiorą to co chcą, chyba że ma rachunki imienne na swoje
    nazwisko na wartościowe rzeczy

  • 5. Data: 2002-12-07 14:55:30
    Od: "Vimo" <v...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > [..]
    >
    > Niech babcia poprosi tą miłą panią by komornik przyniósł ze sobą
    > ciasteczka, a babcia przygotuje herbatkę.

    A ubawi Ciebie to że tak się zdenerwowała tą informacją że musiała wezwać
    pogotowie

  • 6. Data: 2002-12-07 15:03:52
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Vimo <v...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ast1t1$sa9$...@n...onet.pl...

    > babcia tak właśnie powiedziała, ale oni twierdzą że to nie ma znaczenia i

    jacy oni ? ta pani ? kim ta pani jest ?

    > przyjdą do niej i zabiorą to co chcą, chyba że ma rachunki imienne na
    swoje
    > nazwisko na wartościowe rzeczy

    fakt ,ze to jest podst. ale spokojnie ...powinna ich spokojnie poinformowac
    ,ze meldunek nastąpił z uwagi,że wtedy ta osoba nie mogła podjąć
    zatrudnienia dlatego babcia poszła jej na rękę...

    wiem co mówie, informuje ,że osoba nie mieszka a ponadto powinna wnieść o
    wymeldowanie tej osoby, jeżeli nie przebywa od 6 m-cy do wydz. adm. i
    powinni wszcząc o wymeldowanie osoby z urzedu ...
    komornik mysle ,ze wysłucha babcie...jeżeli tak właściwie jest jak
    opisujesz...

    Sandra

  • 7. Data: 2002-12-07 15:11:17
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Vimo <v...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ast20j$sgq$...@n...onet.pl...
    > A ubawi Ciebie to że tak się zdenerwowała tą informacją że musiała wezwać
    > pogotowie

    nie jest do smiechu gdy komornik wszczyna egzekucje i zagrożone jest czyjeś
    mienie ale nie sądze również ,że pisząc o ciasteczkach ktoś chciał kpić
    sobie z powagi sytuacji ... zrobił to w dobrej wierze

    Sandra

  • 8. Data: 2002-12-07 15:26:41
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Vimo wrote:
    > A ubawi Ciebie to że tak się zdenerwowała tą informacją
    > że musiała wezwać pogotowie

    A czy ta starsza kobieta to dziecko by jej jakaś baba przez
    telefon na głowę wchodziła?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 9. Data: 2002-12-07 15:29:06
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Vimo wrote:
    > babcia tak właśnie powiedziała, ale oni twierdzš że to nie ma
    > znaczenia i przyjdš do niej i zabiorš to co chcš, chyba że ma
    > rachunki imienne na swoje nazwisko na wartościowe rzeczy

    Może najpierw niech oni przyniosą rachunki imienne na dłużnika
    i udowodnią, że ten telewizor itp. jest jego a nie jej?
    Jak dla mnie to ewidentne skurwielskie straszenie by babcia
    nacisnęła na wnuka. Szkoda, że nie nagrała takiej rozmowy i nie
    wniosła sprawy do sądu.
    Nauczyliby się gnoje.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 10. Data: 2002-12-07 18:03:19
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Vimo" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A ubawi Ciebie to że tak się zdenerwowała tą informacją że musiała wezwać
    > pogotowie

    Sprawa powazna choc mysle, ze "pani X" moze babci skoczyc, bo
    majatku tak ot sie nie zabiera tylko na podstawie wspolnego zameldowania.
    Ale, ale...
    Gdzie jest k####wa wnusio ??????????

    GreG