  • 11. Data: 2008-07-18 18:53:45
    Temat: Re: Widziałem gościa z atrapą...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1f47l5-n63.ln1@ncc1701.lechistan.com Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > Do 17J to nie jest broń tylko urządzenie pneumatyczne.
    > Broń pneumatyczną masz powyżej 17J.
    Dooo, uuustawy, biegiem marsz!

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2008-07-18 19:07:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:1f47l5-n63.ln1@ncc1701.lechistan.com Andrzej Lawa

    > Dooo, uuustawy, biegiem marsz!

    No właśnie. Marsz. I przeczytaj sobie artykuł ósmy, a następnie przyznaj
    się do błędu ;->

  • 13. Data: 2008-07-18 19:22:03
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:g5qnfh$5v2$2@news.onet.pl Marian

    > To bez znaczenia dla tematu.

    ze znaczeniem - bo taki np. policjant do czasu az nie wezmie i nie
    zobaczy ze to kawalek plastiku w ksztalcie broni to bedzie to traktowal
    jako bron ostrą (a przynajmniej powinien...)

  • 14. Data: 2008-07-18 19:23:55
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:p867l5-293.ln1@ncc1701.lechistan.com Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > No właśnie. Marsz. I przeczytaj sobie artykuł ósmy, a następnie przyznaj
    > się do błędu ;->
    I gdzie tam jest definicja urządzenia pneumatycznego?

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2008-07-18 19:34:32
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g5qqgs$ecs$1@news.onet.pl Marian
    <m...@a...pl> pisze:

    > ze znaczeniem - bo taki np. policjant do czasu az nie wezmie i nie zobaczy
    > ze to kawalek plastiku w ksztalcie broni to bedzie to traktowal jako bron
    > ostrą (a przynajmniej powinien...)
    No i co z tego?
    Zatrzymać i sprawdzić może i bez tego.

    --
    Jotte

  • 16. Data: 2008-07-18 19:37:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek Renik" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    o.pl...

    > Czy można na wierzchu przy pasku w kaburze nosić atrapy broni ewentualnie
    > wiatrówki ?

    Żaden przepis prawa tego nie zabrania, choć to bardzo niemądre.

  • 17. Data: 2008-07-18 19:39:50
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    "Jotte" napisał:

    > I gdzie tam jest definicja urządzenia pneumatycznego?

    Nie czytaj staroci.
    Hint: Dz.U. 2003 nr 52 poz. 451

  • 18. Data: 2008-07-18 19:45:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:p867l5-293.ln1@ncc1701.lechistan.com Andrzej Lawa

    > I gdzie tam jest definicja urządzenia pneumatycznego?

    Przeczytaj. Cały. Artykuł.

    Uważnie.

  • 19. Data: 2008-07-18 19:54:28
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g5qrjc$mjo$1.jkr@Slawek.IDEall.Fydryk.com Slawek
    'IDEall' Fydryk <s...@g...invalid> pisze:

    > Nie czytaj staroci.
    > Hint: Dz.U. 2003 nr 52 poz. 451
    Dzięki, ale to też nieaktualne, czytałem to.
    Ja wiem o co Lawie chodzi, tylko to nie ma znaczenia większego.

    --
    Jotte

  • 20. Data: 2008-07-18 19:58:07
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:g5qqgs$ecs$1@news.onet.pl Marian

    > No i co z tego?
    > Zatrzymać i sprawdzić może i bez tego.
    No i tyle :)
    A spodziewale sie, ze zacznie strzelac (policjant?) ;)