  • 1. Data: 2003-03-17 07:59:15
    Temat: Forum - naganee zachowanie i obrażanie!
    Od: "Arti" <t...@w...pl>

    Kolega mój dostał od pewnego osobnika na forum prywatnego maila o treści:

    "a ja gadalem z ekipa z Zielonej Gory i dla nich jestes po prostu smieciem -
    gdybys naprawde chcialbys ze mna walczyc to chcialbys zebysmy wstapili w
    playoff ale jestes tchorzem
    To czy wystapie czy nie na szczescie nie zalezy od ciebie dupku, a od
    moderatorow. zreszta ty sobie mozes zpomarzyc o 1/4 finalu wiec nic dziwnego
    ze zazdroscisz buhehe spiepszaj cwoku! "

    Pod jaki artykuł można to podciagnąć zeby chłopaczka przestraszyć?
    Na forach coraz częściej zdarza sie, ze nieletni obrzucają mięsem starszych,
    a jak wiadomo kazdy "gówniarz" boi się sądów :)

  • 2. Data: 2003-03-17 08:05:48
    Temat: Re: Forum - naganee zachowanie i obrażanie!
    Od: "Justyna" <j...@o...pl>

    Arti <t...@w...pl> wrote:

    > Pod jaki artykuł można to podciagnąć zeby chłopaczka przestraszyć?
    > Na forach coraz częściej zdarza sie, ze nieletni obrzucają mięsem
    > starszych, a jak wiadomo kazdy "gówniarz" boi się sądów :)

    Najlepiej działa Andrzej Buse. Nie ma co się wysilać na gówniarzy,
    potwierdzeniem dorosłości nie jest straszenie kodeksami, ale po prostu
    zignorownie gnoja.

    --
    Pozdrawiam,
    Justyna K.