  • 11. Data: 2010-07-15 10:39:59
    Temat: Re: Wezwania od zarządu dróg za parkowanie
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 13 Jul 2010 08:58:18 -0500, witek napisał(a):

    > A nie przedawniło się? Po to właśnie jest ta instytucja, żeby nie
    > trzymać kwitków przez tyle lat.

    I tak to będzie bez znaczenia, czy się "przedawniło" - wpierdolą cię na
    listę BIG, ERiF, Kruka i jesteś w czarnej dupie.
    Nie masz kwitka że zapłaciłeś?
    To członkostwo na liście gwarantowane.

  • 12. Data: 2010-07-22 11:57:36
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    W dniu 2010-07-15 12:39, Herald pisze:

    > I tak to będzie bez znaczenia, czy się "przedawniło" - wpierdolą cię na
    > listę BIG, ERiF, Kruka i jesteś w czarnej dupie.
    > Nie masz kwitka że zapłaciłeś?
    > To członkostwo na liście gwarantowane.

    A na takie listy nie trafia się od 200 zł wzwyż?

  • 13. Data: 2010-07-23 08:14:37
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 22 Jul 2010 13:57:36 +0200, paranoix napisał(a):

    > A na takie listy nie trafia się od 200 zł wzwyż?

    A co to zmienia?
    "Wystawią" na kwotę która pozwoli Cię tam umieścić :)))