  • 1. Data: 2019-08-13 14:33:00
    Temat: Wezwały policję do stłuczki na parkingu
    Od: u2 <u...@o...pl>

    :)))))))))))))

    https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/wez
    wały-policję-do-stłuczki-na-parkingu-jedna-była-niet
    rzeźwa-druga-miała-sądowy-zakaz-prowadzenia-pojazdów
    /ar-AAFJJZj

    Wezwały policję do stłuczki na parkingu. Jedna była nietrzeźwa, druga
    miała sądowy zakaz prowadzenia pojazdów

    KP 5 godz. temu

    Za niegroźną stłuczkę na parkingu we wsi Poręba-Kocęby na Mazowszu,
    jednej z uczestniczek grożą dwa, a drugiej pięć lat więzienia. Po
    wezwaniu policji okazało się, że jedna z kobiet jest pijana, a druga ma
    zakaz prowadzenia pojazdów.

    W ubiegłą środę, w mazowieckiej wsi Poręba-Kocęby, około 80 km od
    Warszawy, doszło do niegroźnej stłuczki na parkingu. Jedna z
    uczestniczek, prowadząca BMW, wezwała na miejsce policję.

    Funkcjonariusze ustalili, że cofająca volkswagenem druga uczestniczka
    nie zachowała ostrożności i doprowadziła do stłuczki. Policjanci
    rutynowo przebadali obie kobiety alkomatem.

    Zobacz też pościg za motocyklistą, który przewoził w plecaku 9 tys.
    porcji metaamfetaminy.

    W trakcie kontroli okazało się, że kierująca bmw jest w stanie
    nietrzeźwości. Miała prawie promil alkoholu w organizmie. Natomiast
    kierująca vw prowadziła auto mimo orzeczonego przez sąd zakazu
    kierowania pojazdami, za jazdę samochodem pod wpływem alkoholu.
    Dodatkowo przewoziła nim teraz także dwójkę dzieci
    - czytamy w komunikacie policji.

    Kobiecie prowadzącej BMW zabrano prawo jazdy. Grozi jej do dwóch lat
    więzienia i zakaz prowadzenia pojazdów do trzech lat. Właścicielce
    volkswagena za złamanie sądowego zakazu prowadzenia pojazdów grozi nawet
    pięć lat pozbawienia wolności.

    --
    I love love

  • 2. Data: 2019-08-13 16:31:32
    Temat: Re: Wezwały policję do stłuczki na parkingu
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-08-13 o 14:33, u2 pisze:
    > :)))))))))))))

    Pozwolę sobie przypominać ze jesteś tym palantem od niechcianej
    prasówki i kretynem który nie potrafi się zastosować do swojej rady
    czyli do ustawienia filtra na oponenta. :-)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2019-08-13 16:53:11
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 13.08.2019 o 16:31, RadoslawF pisze:

    > Pozwolę sobie przypominać ze jesteś tym palantem od niechcianej
    > prasówki i kretynem który nie potrafi się zastosować do swojej rady
    > czyli do ustawienia filtra na oponenta. :-)
    >

    > Pozdrawiam

    żydu żydu nocą, żydu żydu w dzień:)))))))))))

    --
    I love love

  • 4. Data: 2019-08-14 12:07:37
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-08-13 o 16:53, u2 pisze:

    > żydu żydu nocą, żydu żydu w dzień:)))))))))))

    A to już nie moja wina że w innych religiach cię nie chcieli.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2019-08-14 14:09:09
    Od: u2 <u...@o...pl>

  • 6. Data: 2019-08-15 12:07:14