  • 1. Data: 2002-04-05 16:57:34
    Temat: Weksel in Blanco - pomózcie !! (praca proseminaryjna)
    Od: "ZUK" <z...@o...pl>

    Pisze prace na temat weksla in blanco. Czy ktos zna jakies stronki
    internetowe, ktore szeroko traktuja o tym. Moga byc rowniez w jezyku
    angielskim.

  • 2. Data: 2002-04-05 18:03:34
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "ZUK"
    > Pisze prace na temat weksla in blanco. Czy ktos zna jakies stronki
    > internetowe, ktore szeroko traktuja o tym. Moga byc rowniez w jezyku
    > angielskim.

    a znasz strone http://www.weksel.pl/
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-04-05 18:08:07
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Fri, 5 Apr 2002, ZUK wrote:

    > Pisze prace na temat weksla in blanco. Czy ktos zna jakies stronki
    > internetowe, ktore szeroko traktuja o tym.

    Zastanawia mnie jedno - czy studenci XXI wieku zapomnieli już że istnieje
    biblioteka? A w niej (na wydziałach prawa) Lex, w którym bez problemu
    można wydrukować sobie bibliografię dotyczącą prawa wekslowego?

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 4. Data: 2002-04-05 19:41:06
    Od: "ZUK" <z...@o...pl>

    > a znasz strone http://www.weksel.pl/

    chyba żartujesz. Przecież tam tylko jest napisane, że coś takiego istnieje.
    Przecież to praca proseminaryjna, a nie wypracowanie w gimnazjum.

  • 5. Data: 2002-04-05 21:39:20
    Od: "ZUK" <z...@o...pl>

    No tak, ale z ksiązki nie dam "kopiuj i wklej" do pracy

    st...

  • 6. Data: 2002-04-05 23:48:53
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Fri, 5 Apr 2002, ZUK wrote:

    > No tak, ale z ksiązki nie dam "kopiuj i wklej" do pracy

    A więc o to chodzi... a nie powiedzieli ci że to ma być oryginalne?
    Zresztą, co za problem zeskanować?

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)