  • 1. Data: 2002-04-05 13:27:54
    Temat: pytanie o lex omega
    Od: "IceCool" <i...@p...onet.pl>

    czy jest może jakaś wersja demo tego programu, wiem że jest na trzech
    płytach może wiecie coś więcej na temat tego programu i podzielicie się
    swoimi spostrzeżeniami

  • 2. Data: 2002-04-05 13:47:49
    Temat: Re: pytanie o lex omega
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "IceCool" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > czy jest może jakaś wersja demo tego programu, wiem że jest na trzech
    > płytach może wiecie coś więcej na temat tego programu i podzielicie
    się
    > swoimi spostrzeżeniami

    Ma całkiem niezły zbiór przepisów, oryginalny interfejs (co wcale nie
    musi być zaletą) oraz porąbany system antypirackich zabezpieczeń.

    BaLab

  • 3. Data: 2002-04-05 17:27:35
    Od: Jaroslaw Sakowski <j...@p...bojanowo.sdi.tpnet.pl>

    "Jupraw" <j...@p...onet.pl> writes:

    > Przy zakupie należy określić jaki system operacyjny posiadamy, ponieważ
    > dyskietka z uprawnieniami jest w dwóch wersjach:
    > 1) dla Windows 95/98
    > 2) dla NT/2000/XP

    Jest tez wersja dla sieci (np. Novell Netware) na okreslona, wykupiona
    liczbe stanowisk (ta liczba dotyczy maksymalnie czynnych stanowisk,
    prawa do korzystania moze miec wiecej uzytkownikow). Instaluje sie
    bardzo prosto, upgrade przecietnie raz w miesiacu, 3 cdr (dosc dlugo
    trwa kopiowanie i mocno obciaza serwer).

    Mozna tez upgradowac przez internet ale tego nie testowalem
    praktycznie.

    System wystepuje w paru wersjach, najlepiej zobacz www.lex.pl i
    porozmawiaj z dzialem obslugi klientow.

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2002-04-05 17:48:28
    Od: "Jupraw" <j...@p...onet.pl>

    Wersji demo nie ma.
    Jest przygotowany w dobry sposób, łatwy w posługiwaniu się. Aktualizowany
    (najczęściej) raz w miesiącu.
    Przy zakupie należy określić jaki system operacyjny posiadamy, ponieważ
    dyskietka z uprawnieniami jest w dwóch wersjach:
    1) dla Windows 95/98
    2) dla NT/2000/XP
    Posiada dobre zabezpieczenie przed kopiowaniem dyskietki z uprawnieniami. Po
    zainstalowaniu na jednym komputerze nie można zainstalować na innym.
    Możliwość taka istnieje tylko wówczas, gdy zdejmie się uprawnienia z
    komputera, gdzie LEX jest zainstalowany (w tym momencie przestaje pracować)
    i zainstaluje się z uprawnieniami na innym.
    Można kupić wersje pirackie, ale nie polecam. Cracki będą działały do
    momentu nawet niewielkiej zmiany w interfejsie, co zdarza się ostatnio
    bardzo często.

    ______
    Jupraw

  • 5. Data: 2002-04-05 18:05:16
    Od: "Marek Bondaruk" <b...@s...pl>

> [...]
    > trwa kopiowanie i mocno obciaza serwer).
    > Mozna tez upgradowac przez internet ale tego nie testowalem
    ----
    Jak masz troche mniej kasy to polecam Lex Delta, nie ma co prawda
    wyszukiwarki orzecznictwa, ale za to jest prawie dwa razy tanszy i zawiera
    te sama baze aktow prawnych co Omega. A orzecznictwo masz i tak podpiete pod
    poszczegolne artykuly. Sposob zabiezpieczen maja faktycznie wkurzajacy.
    Pozdrawiam,
    Marek