  • 61. Data: 2019-12-06 15:17:55
    Temat: Re: Weksel [na 3 mln PLN, aresztu niet]
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-05 o 22:06, Shrek pisze:

    > Sądy są po reformie. Już dwa lata. Więc nie srajcie we własne gniazdo
    > towarzyszu.

    Nie wiedziałam, że z jest sędzią.

    --
    animka

  • 62. Data: 2019-12-06 15:19:52
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 06.12.2019 o 14:31, ubecki dureń Runt pisze:

    > Te, przygłupie! Zostań tu na pl.soc.prawo! Grupa pl.soc.polityka
    > odpocznie od twoich "mondrosci".

    ubecki dureń zmęczony na pspolityka, powinien trochę odpocząć, a potem
    znowu do boju, za Schetynę, za Neumanna, za Lubnauer:)))))))))

  • 63. Data: 2019-12-06 15:24:37
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 06.12.2019 o 15:15, Animka pisze:

    > Jesteś sędzią?

    tak szpunt będzie sądził na t.zw. sądzie ostatecznym w procesie kiblowym:)

  • 64. Data: 2019-12-06 17:29:16
    Od: Runt <r...@a...gov>

    W dniu 2019-12-06 o 15:19, u2 pisze:

    > ubecki dureń zmęczony na pspolityka, powinien trochę odpocząć, a potem
    > znowu do boju, za Schetynę, za Neumanna, za Lubnauer:)))))))))

    KATOBOLSZEWIK u2 pieni się! Piękny wieczór! ;-))))
    --
    Runt

  • 65. Data: 2019-12-06 17:29:39
    Od: Runt <r...@a...gov>

  • 66. Data: 2019-12-06 18:28:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.12.2019 o 10:34, z pisze:
    > Przecież żadnej reformy nie było tylko wymiana stołków

    Powiażnie - p.o.rezydent z p.o.remierem kłamali?

    --
    Shrek

  • 67. Data: 2019-12-06 18:52:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.12.2019 o 09:58, Liwiusz pisze:

    > Trochę przespałeś, bo stan faktyczny jest taki, że biegły orzekł, że to
    > podpis Durczoka, a ten się do tego przyznał.

    Ja pisąłem o zasdzie ogólnej, że to nie jest oczywiste.

    > Parafka nie jest podpisem.

    Bo? :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 68. Data: 2019-12-06 20:32:56
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 06.12.2019 o 17:29, Runt pisze:

    > KATOBOLSZEWIK u2 pieni się! Piękny wieczór! ;-))))

    bez przesady ubecki durniu, to ty piszesz dużymi literami, czyli pienisz
    się, a wieczór rzeczywiście piękny:)))))))

  • 69. Data: 2019-12-06 22:06:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Ja pisąłem o zasdzie ogólnej, że to nie jest oczywiste.

    > Bo? :-)

    Poczytaj orzeczenia.

    --
    Liwiusz

  • 70. Data: 2019-12-07 07:40:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.12.2019 o 22:06, Liwiusz pisze:

    > Poczytaj orzeczenia.

    Wszystkie, czy tylko niektóre? Te o o podpisie elektronicznym też? :-)

    --
    Robert Tomasik