  • 51. Data: 2019-12-05 19:12:23
    Temat: Re: Weksel [na 3 mln PLN, aresztu niet]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.12.2019 o 16:10, u2 pisze:

    > biegły już ponoć się wypowiedział w tej sprawie, podpis sfałszowano, ale
    > czy sfałszował Kamil D. to już inna sprawa, mógł biedaczyna o niczym nie
    > wiedzieć i działać w "dobrej wierze":)

    Pomijając fakt, ze podobno się przyznał, to co do zasady mógł to równie
    dobrze zrobić któryś z pracowników banku.

    --
    Robert Tomasik

  • 52. Data: 2019-12-05 19:16:26
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-12-05 o 18:24, Animka pisze:

    > Po co jego żona ma udowadniać jak biegli grafolodzy już te podpisy
    > "badali".
    > Poza tym D. przyznał się potem sam do sfałszowania podpisów.

    Bo kasta już kombinuje jak przeciągać sprawę. Po przyznaniu mają teraz
    trudniej i rżną głupa ale pewnie teraz tego grafologa podważą tak jak
    ktoś tu pisał że podważyli jeden alkomat z tysięcy używanych przez
    policję z powodów PRAWNYCH ;-) bo trzeba było ratować koleżkę sędziego ;-)

  • 53. Data: 2019-12-05 19:50:28
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Pomijając fakt, ze podobno się przyznał, to co do zasady mógł to równie
    > dobrze zrobić któryś z pracowników banku.

    podobno to Kopernik nie żyje, ale nadal nie wiadomo, czy był mężczyzną,
    czy jednak kobietą:)

  • 54. Data: 2019-12-05 22:06:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.12.2019 o 16:01, z pisze:

    > I dostanie list żelazny za sypanie grupy przestępczej i kara go ominie ;-)
    > W taki czy inny sposób Durczok nie pójdzie siedzieć przy obecnej władzy
    > sadowniczej.

    Sądy są po reformie. Już dwa lata. Więc nie srajcie we własne gniazdo
    towarzyszu.

    --
    Shrek

  • 55. Data: 2019-12-05 22:17:48
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 05.12.2019 o 22:06, Srek pisze:

    > Sądy są po reformie. Już dwa lata. Więc nie srajcie we własne gniazdo
    > towarzyszu.

    wulgarny i prymitywny ten srek

    ale ale izba dyscyplinarna nadal nie działa, nie dyscyplinuje sędziów
    typu J. czy T. czy Ż.:)))))))))))

  • 56. Data: 2019-12-06 09:58:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > To wcale nie jest takie oczywiste. W wypadku weksla ze sfałszowanym
    > podpisem, zgodnie z prawem cywilnym ciężar udowodnienia, że jest on
    > sfałszowany spoczywa na stronie, która wywodzi z tego skutki prawne
    > (art. 6 kc).

    Trochę przespałeś, bo stan faktyczny jest taki, że biegły orzekł, że to
    podpis Durczoka, a ten się do tego przyznał.

    Parafka nie jest podpisem.

    --
    Liwiusz

  • 57. Data: 2019-12-06 10:34:43
    Od: z <...@...pl>

    Przecież żadnej reformy nie było tylko wymiana stołków
    Tak twierdzą posrańcy.

    A nie mówiłem że PiS robi za mało i za wolno?

    Trzeb było GORĄCYM ŻELAZEM.

    Teraz jeden sędzia będzie pytał wszystkich świętych czy jego towarzysz
    to "mama jaja" do sędziowania czy nie ma.

    Nikt się nie pytał czy popłuczyny po radzie państwa mogą wydawać wyroki.
    Oni są PRAWORZĄDNI K.. Mać

  • 58. Data: 2019-12-06 14:31:23
    Od: Runt <r...@a...gov>

    W dniu 2019-12-05 o 16:01, z pisze:

> [...]
    > sadowniczej.
    > Trzeba to zaorać. Jak mawia Frasyniuk JEBAĆ SĄDY

    Te, przygłupie! Zostań tu na pl.soc.prawo! Grupa pl.soc.polityka
    odpocznie od twoich "mondrosci".

    --
    Runt

  • 59. Data: 2019-12-06 14:32:24
    Od: Runt <r...@a...gov>

    W dniu 2019-12-05 o 19:16, przygłup z pisze:

> [...]
    > ktoś tu pisał że podważyli jeden alkomat z tysięcy używanych przez
    > policję z powodów PRAWNYCH ;-) bo trzeba było ratować koleżkę sędziego ;-)

    Idż z tym do Banasia!
    --
    Runt

  • 60. Data: 2019-12-06 15:15:55
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-06 o 14:31, Runt pisze:

    > Te, przygłupie! Zostań tu na pl.soc.prawo! Grupa pl.soc.polityka
    > odpocznie od twoich "mondrosci".

    Jesteś sędzią?

    --
    animka