  • 31. Data: 2019-12-04 14:01:06
    Temat: Re: Weksel [na 2 mln CHF]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5de7a958$0$17354$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 2019-12-03 o 12:48, J.F. pisze:

    >Musi - pozew i nakaz zapłaty jest mu wysyłany.

    A potem sie okaze, ze pod zly adres, albo zmienil i nie zameldowal,
    albo awizowano powtornie ... moze sie cos na plus zmienilo, ale
    przeciez roznie bywalo ...

    >Ależ ja nie komentuję tego, ile wart jest weksel, tylko czy komornik
    >weszcznie egzekucję na podstawie weksla.

    OK, te czesc pewnie Animka zmyslila, albo ktos jej nie powiedzial, ze
    nakaz sadowy byl.

    Ale czy nie bylo takich wynaturzen, jak komornik i jednoczesnie
    windykator prywatny?

    Cos mi chodzi po glowie, ze jeden z windykatorow wysylal pisma od
    komornika, czy niby od komornika ...

    P.S.
    https://superbiz.se.pl/wiadomosci/dlugi-ktorych-nie-
    ma-komornicy-i-zaoczne-wyroki-windykacja-po-polsku-a
    a-4mx1-6DgF-5sCj.html
    Zrodlo kiepskie, ile w tym prawdy - nie wiadomo, ale artykul nie taki
    znow stary.

    A wladza ma to w d* - i sady, i komornicy, i minister zero ...

    J.

  • 32. Data: 2019-12-04 14:22:32
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Są jednak granice prawdopodobieństwa, które Kłamninka dawno
    > przekroczyła.

    A prawnik by nie powiedział że może wystarczyć jedno opowiedzenie przez
    nie prawnika nie prawnikowi by "ubyło" prawnie kluczowych "detali"?
    Wersja poprawna politycznie i ostrożna prawnie odpowiedzi na wersję
    animki jak dla mnie to że jest to coś w co trudno uwierzyć na gołe słowo
    "jednej osoby na usenecie".

    A wynaturzenia dopóki ktoś rabanu na całą Polskę po mediach nie podniósł
    to nie takie bywały i uchodziły [patrz traktor u komornika, policyjna
    banda czworga od Stachowiaka do wycieku nagrania z paralizatora].
    Jeszcze miewam nadzieje że to rzadkie wyjątki.

    --
    A. Filip

  • 33. Data: 2019-12-04 20:44:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.12.2019 o 22:30, Animka pisze:

    > Durczok podobno się przyznał. Jest już w areszcie. Grozi mu 25 lat
    > więzienia.

    NIe jest w areszcie, tylko zatrzymany na 48, czy się przyznał nie wiadomo.

    Kiedy ludzie zrozumieją, że aresztowanie to nie uznanie winnym (a co
    dopiero mówić o zatrzymaniu)?

    --
    Shrek

  • 34. Data: 2019-12-04 22:43:08
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-04 o 20:44, Shrek pisze:

    > NIe jest w areszcie, tylko zatrzymany na 48, czy się przyznał nie wiadomo.
    >
    > Kiedy ludzie zrozumieją, że aresztowanie to nie uznanie winnym (a co
    > dopiero mówić o zatrzymaniu)?

    Codziennie są nowe informacje. Codziennie jakieś zmiany w sprawie.

    --
    animka

  • 35. Data: 2019-12-04 22:46:32
    Temat: Re: Weksel [na 3 mln PLN, aresztu niet]
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-04 o 10:51, A. Filip pisze:
    > Sąd nie orzekł aresztu więc 25 wygląda na "zagrożenie teoretyczne".
    > Link poniżej zawiera więcej detali sprawy według stanu na dziś i
    > _trochę_ dokładniejszy opis do czego D. się przyznał a do czego nie.

    Połowa winy (pieniężnej) powinna przypaść niekompetentnemu Bankowi jak
    pozatrudniał niemoty w Banku.

    --
    animka

  • 36. Data: 2019-12-04 23:02:55
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 04.12.2019 o 22:43, Animka pisze:

    > Codziennie są nowe informacje. Codziennie jakieś zmiany w sprawie.

    informuj codziennie animka, informuj, nie można odpuścić dla gostka
    który molestował twoje koleżanki:)

  • 37. Data: 2019-12-04 23:05:02
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Animka <a...@t...ja.wp.pl> pisze:

    > Połowa winy (pieniężnej) powinna przypaść niekompetentnemu Bankowi jak
    > pozatrudniał niemoty w Banku.

    <ironia> Ależ to zły i podstępny D. oszukał dobry i łatwowierny bank!
    W dodatku się perfidnie rozwiódł! </ironia>

    Co sądzić o banku który udziela kredytu dla którego hipoteka i
    ubezpieczenie nieruchomości nie są wystarczającym zabezpieczeniem?
    Czy może być banda ryzykantów pieniędzmi ciułaczy albo banda wrabiaczy
    kredytobiorców?

    Jak dla mnie jest poziom unikania ryzyka kredytowego po którym bank
    przestaje być "tym dobrym".

    --
    A. Filip

  • 38. Data: 2019-12-04 23:07:06
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-04 o 13:45, Liwiusz pisze:

    > Jest to niemożliwe. Albo zmyślasz, albo po prostu czegoś nie zrozumiałaś
    > (znając ciebie, to drugie).

    Nie znasz mnie. Nie pisałabym o tym gdyby to się nie działo. Nigdy nie
    kłamię.
    Dokładnych szczególów dla "usprawiedliwienia" prawdy nie mogę podać, bo
    chcę chronić kogoć z mojej dalszej rodziny, któremu trochę pomagałam w
    tej sprawie. Pisałam za niego pisma do komornika i do Sądu. Założyłam mu
    (razem z nim oczywiście konto na portalu Sądu na tej prowincji" Jak sie
    okazało wszystko było puste. Co było dalej to już pisałam.
    Ten człowiek dostał od Komornika z prowincji (a mieszka w Warszawie)
    zajęcie wierzytelności i dołączył skserowany weksel oraz skserowany
    Wyrok zaoczny z Sądu.Przeszło przez Sąd, ale Sąd tego nie udokumentował
    na portalu, ani ten człowiek oryginału z Sądu nie otrzymał.Jak
    napisaliśmy do tego Sądu to napisali, że juz za późno.
    Na Portalu była wzmianka o prośbę do Komornika z tego Pipidówka o
    wypożyczenie akt.
    Zaczeli bez ładu, bez odpowiedniej kolejności wpisywać dokumenty z
    teczki komornika.
    Wiadomo, że zaprzyjaźniony z Sądem Komornik poleciał z wekslem do Sądu i
    dostał klauzulę wykonalności. Wszystko za plecami pokrzywdzonego i
    oszukanego. Odwrotu niestety już nie było. Rzecznik Finansowy w związku
    ze skargą nic nie odpisał. Widocznie ta cwana firma pożyczkowa ma "duże
    plecy.
    Eot, bo nie mogę więcej pisać. Moje życie i zdrowie jest ważniejsze, a
    mafia działa dalej.

    --
    animka

  • 39. Data: 2019-12-04 23:10:23
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-04 o 13:59, Liwiusz pisze:

    > Są jednak granice prawdopodobieństwa, które Kłamninka dawno przekroczyła.

    Nie jesteś dla mnie ani dla znajomego Kimś wiarygodnym, żeby Ci wykładać
    kawę na ławę. Jako komornik możesz być osobą niebezpieczną.

    --
    animka

  • 40. Data: 2019-12-04 23:19:26
    Od: u2 <u...@o...pl>