  • 41. Data: 2006-10-22 08:23:49
    Temat: Re: Wejście postronnej osoby na rozprawę - czy wolno?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    *piotr'ek* napisał(a):

    > Ja też. Ja nie byłem związany ze sprawą, dziecko również. Może ze mną
    > przebywać w publicznym, ogólnie dostępnym budynku, czy też nie? M.in.
    > tym mnie sędzina wkur*iła.
    > Zresztą półmózgi w sekretariacie na pytanie o imię i nazwisko prezesa
    > sądu zasłaniały się "ustawą o ochronie danych osobowych". I to w
    > sądzie... w OLKUSZU!!!!!!

    Ty sie lecz. Chory jesteś.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 42. Data: 2006-10-22 13:30:49
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> napisał w wiadomości
    > W wiadomości:eheibb$5pm$...@i...gazeta.pl,
    > :-)
    > Przyjedziesz na tę okoliczność do Katowic?

    No pewnie, a dlaczegóż by nie? :-)

    Piotr

  • 43. Data: 2006-10-22 21:10:36
    Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm>

    W wiadomości:ehfrq3$m3j$...@i...gazeta.pl,
    PiotRek <b...@g...pl.invalid> napisał(a):
    > Użytkownik "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> napisał w wiadomości
    >
    > No pewnie, a dlaczegóż by nie? :-)

    No to czekam ;-)

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Kto nie umie kochać,
    musi się uczyć pochlebstwa, inaczej nic nie zwojuje

  • 44. Data: 2006-10-22 21:36:25
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > W wiadomości:ehfrq3$m3j$...@i...gazeta.pl,
    > No to czekam ;-)

    No to podaj jakieś namiary (może być na priv) :)

    Piotr

  • 45. Data: 2006-10-24 11:51:36
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Ty sie lecz. Chory jesteś.

    Poleć mi jakiegoś lekarza. Do jakiego chodzisz?

    +inż.prawa+

  • 46. Data: 2006-10-24 11:52:07
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Z tym, że jak będziesz poproszony na
    salę, to ktoś tym dzieckiem pod drzwiami musi się zaopiekować, prawda?

    Co to znaczy "zaopiekować" w tym kontekście?

    +inż.prawa+

  • 47. Data: 2006-10-24 13:02:51
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    *piotr'ek* napisał(a):

    > Poleć mi jakiegoś lekarza. Do jakiego chodzisz?
    >
    > +inż.prawa+

    Mój ci nie pomoże. Ale polcecam:
    http://www.google.com/search?num=30&hl=pl&hs=gYL&new
    window=1&client=opera&rls=pl&sa=X&oi=spell&resnum=0&
    ct=result&cd=1&q=psychiatra+zaburzenia+osobowo%C5%9B
    ci&spell=1
    Może coś znajdziesz.